متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۸۴

میگذرد روزگار تلخ تر از زهر

میگذرد روزگار تلخ تر از زهر

میگذرد روزگار تلخ تر از زهر

میگذرد روزگار تلخ تر از زهر

میگذرد روزگار تلخ تر از زهر

.

.

گاهی اتفاقاتی ساده و روان توی زندگی بقیه هست که همون اتفاق معمولی توی نوع زندگی من میشه  گذر روزگاری تلخ تراز زهر ...

نمیبخشمت هیچوقت ...

چقدر خسته شدم ..

۸۳

یه عالمه حرف هست اما همش نصفه نیمه اینطوری مثلا:

۱:محمد عکسای پرتره معرکه ای  میگیره دوستاش میگن با عکسا جادو میکنی

۲:امتحانات نهایی به نیمه رسیده و تا الان که گفته همشو خوب داده امیدوارم واقعا همینطور باشه

۳:محمد مبینا رو دوست داره و مبینا هم متقابلا محمد رو دوست داره یه عکسایی ازش میگیره خیلی قشنگن این دخترم قشنگ بلده ژست های خوشکل بگیره فکر کن ساعت ها میگردن تو نت ژست مناسب پیدا کنن

۴: دلم یه خرید اساسی میخواد خیلی وقته خرید نکردم بیش از ۵ سال

۵: حج ظاهرا کنسل شده و خیال منم تا حد زیادی از این بابت راحت شد

۶: دلم میخواد برم موهامو پسرونه کوتاه کنم در این حد یعنی اما از واکنش اطرافیان که توی ذوقم بخوره میترسم

۷: چقدر همه چیزا گرونه

۸: کاش میدونستی که همیشه فقط حرف زدن با تو هست که ارومم میکنه

۹: گفتن عصر بریم باغ خانوادگی  آیا بریم؟؟؟



۸۲

تست کرونای ۶ ۷ تا از اساتید دانشکده مثبت اعلام شد متاسفانه و این بخاطر ورود دانشجویان هست ..

اسمم توی قرعه کشی وام ۴ تومنی در نیومد به سودی میگم دیدی حالا من باید برم افسرده شم میخواستم دوتا رگال مانتو و کفش و کیف و روسری بخرم رنگاوارنگ ..سودی میگه بیا با هم افسرده شیم من تنهات نمیزارم

...

جلو در ورودی دانشکده خب هر روز تب سنجی میکنن هم ورود هم خروج اونروز موقع خروج با لادن دم در بودیم مسول تب سنجی هم یک لیوان چای داغ که ازش بخار بلند بود دستش بود بعد تب سنج رو گذاشته پیشونی لادن ۳۶ بود جلو کولر تو ماشین دمای بدنش ۳۶ بود بعد دمای چای را اندازه گرفته ۳۳ بود اونم چای داغ میگه ببین چه تب سنج داغونی هست ..من و لادن هر دو


۸۱

بلاگ اسکای قسمت نظر دهی رو ترمیم کرده

حمله کنیم برای کامنت دادن یا زوده

...

امروز چای سبز هام مزه گچ میدادن فکر کنم ابجوش مورد امنیتی داره باید بگم یه نگاهی به کتری بندازن ..

...

دیروز دوستم یه شاسه چای ماسالا بهم داد و کلی ازش تعریف کرد و ای صوبتا منم یه لیوان خوردم بسیااااار بدمان امد ...برای سلیقه چشایی من افتضاح بود اصلا نپسندیدم انگار که توی حلیم ابجوش بریزی بخوری خوشمان نیامد

لادن جان میفرمایند تو (یعنی من) به آش کارده (آش معروف استان فارس و شیراز مخصوصا) هم میگی اب خیارشور داغ دوست ندارم چه میشه کرد

...


۸۰

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.