متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۴۲

دیروز خواهرم زنگ زد بهم که شب قبل خواب بدی دیدم درباره  محمد براش صدقه دادم مراقبش باش 

‌.

دیروز عصر از دانشگاه که برگشت گفت مامان دوتا از بچه ها نزدیک دانشگاه تصادف کردن و فوت شدن چند نفرم زخمی شدن انقدر بخاطرشون توی محوطه دانشگاه و مسیر ورودی شلوغ و ترافیک سنگین  بود از ماشین اتش نشانی و چندتا امبولانس بگیر تا خرده شیشه و ماشینهاشون که مثل کاغذ له شده بودن و بچه ها انقدر استرس داشتن امتحان با نیم ساعت تاخیر شروع شد 

.

خیلی حالم گرفته شد کلا حالم بد شد 

سرعت زیاد ماشین های ناایمن از دست رفتن جوانهای خیلی جوان 


۳۴۱

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۳۴۰

یکی از دوستان  امروز دوساعتی دیر اومد وقتی هم اومد نه رنگ به صورت داشت نه اعصاب مصاب شوهرش هم از پرنسل اداری همون دانشکده ای هست که ما اونجا با هم کار میکنیم اونم حال و روز درست و درمونی نداشت اولش فکر کردیم دعواشون شده با هم اما با چیزی که تعریف کرد نمیدونستیم بخندیم یا چی....

میگفت صبح که بیدار شدن دخترش(۴ساله) توی تخت خواب نبوده اول فکر کردن رفته سرویس اما نبوده و صداش میکنن همه جای خونه را میگردن توی کمد پشت مبل ها همه جا اما نبوده هر چقدر صداش میکردن هم جوابی نمیداده در خونه قفل بوده همچنان از شب و پنجره اتاق باز نبوده و پرده و همه چی سرجاش بوده میگفت یک ساعتی همه جا را گشتیم به خونه مامانش که دو طبقه با اونها فاصله داره هم زنگ زده نبوده میگفتش  از شدت استرس تمام تنم میلرزید و اشک میریختم به شوهرش گفته حتما کسی بچه را دزدیده (توی اپارتمان ۱۰طبقه) شوهرش هم عصبی پر استرس میگفت حالا از شدت استرس گوشی ها و تلفن خونه رو هم پیدا نمیکردم خلاصه گوشی خونه را پیدا میکنه و داشته شماره پلیس را میگرفته که یه جفت پای کوچیک که جوراب سفید پوشیده بوده پشت پرده سفید و پشت تخت خواب میبینه میگفتش فسقلی  رفته بود پشت پرده بلند پشت تخت خواب و کاملا بدون حرکت ایستاده بوده و اون بک ساعت  هر چی هم صداش کردن هیییییچ جوابی نداده یعنی هیچی هاااااا بیچاره میگفت داشتمممم دق میکرررردم ...

میگم خب چرا اینکار و کرده میگه گفته من نمیخوام برم مهد ...

۳۳۹

با بچه ها قرار گذاشتیم بریم به یاد دوران دانشجویی و بی پولی و بی وقتی از این همبرگر ارزون ها ( الان همین ساعت خریدیم دونه ای ۳۷ هزارتومن !!!!) بخریم ....ببین حالا همبرش از چی درست شده باشه خوبه که تو این تورم هر ساندویچش ۳۷ هزارتومن باشه  

.

یکی از اقواممون چندسال پیشا بخاطر خوردن همین مدل همبرگرها مسموم شد و فوت کرد 

.

اگر من مردم برام مراسم یادبود بگیرید 

منو فراموش نکنید


۳۳۸

هروقت کسی فوت میکنه من سنش را با تاریخ تولدم جمع میکنم ببینم من اگر توی سن اون فوت کنم چه سالی میشه

تازه سن فرزند را هم حساب میکنم ببینم موقع فوت من مثلا اون چندساله میشه

حتی اگر جوون تر از من بوده پیش خودم میگم من اگر سن اون فوت شده بودم توی فلان سال بود و الان فلان مدت بود که من رفته بودم