متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۵۹

 توی گروه ورثه از صبح که بیدار شدن حرف چی باشه خوبه؟؟ 

حرف از اجنه و ارواح و کارها و خیالات 

سر صحبت را هم خواهر محترم من باز کرده با تعریفی که از دیشب کرده 

حس کرده کسی تند تند و بی وقفه و ریز به در واحد اپارتمانشون نیمه شب در میزنه از ترسش از جاش بلند نمیشه صبح هم از همسرش که میپرسه اون میگه نه من صدایی متوجه نشدم خواب دیدی حتما ولی موقع رفتن سرکار متوجه میشن که جای یک دست اندازه دست بچه و خاکی پایین ترین قسمت در خونشون هست ..‌.

و 

این شروع شیطنت ها و تعریف های خنده دار بچه ها شده توی گروه از ساعت چند؟؟ 

از ساعت ۵ صبح 


۳۵۸

باز هم شیراز 

باز هم حمله تروریستی و شاهچراغ 


۳۵۷

۱: شیر خریدم با تاریخ انقضای ۲۱ مرداد ۴۰۲ بعد ازش خوردم بصورت سرد  حالم بد شد کمی را جوشوندم میبینم خراب هست در حال حاضر هم معده ام رو به نابودیه 


۲: یکی از هزاران دلایلی که باعث میشه از تابستون متنفر باشم پول خیلی زیاد قبض برق هست 

تازه همش هم گرمم هست و دارم ذوب میشم 


۳: چرا خوردن قرص ال دی بعد از ۴۵ سالگی منع شده؟؟؟ 

بخاطر مشکلات انعقادی خون و لخته یا بخاطر هورمون ها یا هر دو یا چی؟؟؟؟

به خانم دکتر میگم بخاطر فلان مورد قرص ال دی مصرف کردم اما تاثیری نداشته 

میگن چندسالته 

میگم ۴۲ سال ۸ ماه 

میگن خب چون ۴۵ سالته ممنوع مصرف ال دی!!!!!!! 

ایا ۴۵ همان ۴۲ هست ؟؟؟؟؟؟ 


۳۵۶

دلم میخواد حلوای کاسه درست کنم اما حوصله ایستادن پای گاز و گرمای شعله اونم به مدت یک ساعت را ندارم 

از قنادی هم خوشم نمیاد بگیرم مزه خونگی نمیده 

.

تعطیلات مسخره ایه .والا . هوا که مثل همیشه .کارها که مثل همیشه . ما هم تعطیل نیستیم امروز و ۵ شنبه ها که کلا تعطیل بودیم از قدیم ندیما 

جاده های منتهی به شمال انقدر ترافیکش سنگینه که خدا میدونه خب مگه تو جاده باشن گرما زده نمیشن؟؟؟؟؟ 

.

پ.ن: 

توی قالب های یخ فریزتون یه سمت اسپرسو بریزید و یه سمت دیگه قالب شیر و بزارید فریز تا یخ بزنه کل قالب را بریزید بعد حدود ۶ ۷ تایی خرما را هسته بگیرید و اونم بزارید فریز یخ بزنه وقتی یخ زدن همه رو توی تنگ مخلوط کن بریزید یه نصف لیوان شیر بهش اضافه کنید و یه قاشق غذا کره بادوم زمینی و هم بزنید و بعد بریزید توی لیوان خوشکل موشکل و نوش جااان 



۳۵۵

امروز یه اتفاق خیلی بامزه افتاد 

باور کردنی نبود دوست دوران پیش دانشگاهیم اومد ازمایشگاه برای نوه اششششش!!!!!!!! 

من بعد از پیش دانشگاهی دیگه اصلا ندیدمش  تا امروز 

اول فکر کردم بچه خودشه 

ولی گفت بچه دخترش هست 


.

پ.ن: 

 پیر شدیم رفت