متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۵۷

۱: شیر خریدم با تاریخ انقضای ۲۱ مرداد ۴۰۲ بعد ازش خوردم بصورت سرد  حالم بد شد کمی را جوشوندم میبینم خراب هست در حال حاضر هم معده ام رو به نابودیه 


۲: یکی از هزاران دلایلی که باعث میشه از تابستون متنفر باشم پول خیلی زیاد قبض برق هست 

تازه همش هم گرمم هست و دارم ذوب میشم 


۳: چرا خوردن قرص ال دی بعد از ۴۵ سالگی منع شده؟؟؟ 

بخاطر مشکلات انعقادی خون و لخته یا بخاطر هورمون ها یا هر دو یا چی؟؟؟؟

به خانم دکتر میگم بخاطر فلان مورد قرص ال دی مصرف کردم اما تاثیری نداشته 

میگن چندسالته 

میگم ۴۲ سال ۸ ماه 

میگن خب چون ۴۵ سالته ممنوع مصرف ال دی!!!!!!! 

ایا ۴۵ همان ۴۲ هست ؟؟؟؟؟؟ 


نظرات 6 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت 17:35

منم رفتم دکتر فیبروم دارم ۴۱سالمه دکارگفت از ۴۵ سالگی بدن تحلیل میره اخه من که هنوز ۴۱ هستم

ای بابا

آتشی برنگ آسمان سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 15:24 https://atashibrangaseman.blogsky.com

خدا رو شکرررررر ک‌ شیر رو دوست ندارم
وای نگووووو عاشق تابستون و روزای بلند و روشن هستم چیه زمستون سرد بارون هوا تاریک اییییش
دکتر رو بزار کنار حالااااااا کو اااااا ۴۵
والااااا
جناب دکتر ربولی

چرا آخه شیر که خیلی مفیده
چرا همتون عاشق تابستونید کجاش اخه خوبه گرررررم سوزنده پول برق زیااااد
اره بابا حالا کو تا ۴۵

... سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 11:19

بعضی هاتاصدسالگی هم دلرباهستند...

بعضی ها هم همیشه لطفشون زیاد هست

ویرگول سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 10:45 http://Haroz.blogsky.com

سریع لطفا دکترت رو عوض کن، سوادش به شدت زیر سوال رفت، بی ادب ۴۲ خیلیییی با ۴۵ فاصله داره.
تابستون خیلی هم خوبه، نبینم کسی دوستش نداشته باشه. از بارون و سرما و خیس شدن و گلی شدن و مثل کمد متحرک لباس پوشیدن که بهتره، ایشششش اصلا

من اصلااااا شیر دوست ندارم خدا رو شکر که البته بلاخره اینجا فهمیدم به لاکتوز حساسیت دارم
اونجا فقط تاریخ انقضا مال جون مردم بیچاره ست

همینو بگو ( بغض برای سن و سال) عوضش میکنم حتما
.
ویرگووول با من موافقت کن خواااهههههشششش کمد متحرک ویرگول اخه اون دور دورا خارج از مرزهای پرگهرخیلی سرده و یخبندانه ایران اونم شیراز اخه سرما نداره که
.
عه خواهرهای منم همینطورن
واقعا عبرت شد برام توی تابستون بخصوص اول شیر را با هر تاریخ انقضایی بجوشونم

تیلوتیلو سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 10:03 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام عزیزدلم
خب شد این پست را خوندم
منم میخواستم به خاطر همون مشکل خودسرانه یه دوره قرص ال دی بخورم ... خوب شد که گفتی

در مورد اون شیر
چند روز پیش خواهر منم با همین مشکل روبرو شد
و هزار بار خدا را شکر کرد که خودش شیر را اول خورده و به اون دوتا فسقلی نداده


خب زمستون هم پول زیاد گاز
لطفا با تابستان مهربان باشیم

سلام به مهربونترین تیلوی دنیا
امان از مشکلات با توجه به سن و سالمون
بهتره با نظر پزشک باشه
.
ای وای اگر اون طفلکیها خورده بودن خیلی ناجور میشد
.
تیلو با من موافق باش لططفااااااا

ربولی حسن کور سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 09:32 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
به قول یکی از دوستان توی این مملکت باید بیشتر به تاریخ تولید محصول توجه کرد تا تاریخ انقضا
قرص های پیشگیری هم توی سنین بالای 45 (مثل شما) هم میتونه باعث افزایش تولید لخته بشه و هم بالا رفتن چربی.
نکنه شما بنجامینه (مونث بنجامین) باتن هستید و خبر ندارید؟!

سلام
والا درست میگن
.
ممنون از توضیحتون
نگا حالو سن منو میبرین بالاها بعد میگن چرا خانما سنشون نمیگن ؛برای همینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد