متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۶۶

فردا تعطیله میخواستم چهارشنبه را هم مرخصی بگیرم بزنمش تنگ دل ۵ شنبه و جمعه و از ۴ روز تعطیلات زیبا لذت ببرم و استارت یه خونه تکونی را بزنم آماااا فرمودن نیروهای کرونایی زیادن و نیرو نداریم مرخصی میتونید برید ولی آن کال باشید یهو ۱۲ شب سه شنبه میگیم مرخصی لغو بیاید یا مثلا ۱۰ صبح چهارشنبه .....گفتیم باشه ....کارایی که برای شروع خونه تکونی میخواستم انجام بدم کنسل کردم هنوز تازه ۲۲ روز هست که خواهر مادرشوهر یعنی خاله اون مرد فوت شده و خب همه سیاه تنشون هست  بنظرم زشت اومد من که نتونستم هیچ مراسمی ( به علت راه دور بودن منزل خاله ) شرکت کنم حالا زنگ بزنم یه روز این شرکت بیاد فرشا رو ببره برای شستشو یکی بیاد مبلشویی کنه و پرده ها رو بشورم و اینا ...بهرحال ما از همه توی طبقات بالاتریم و عروس غریبه تر من هستم این بنده خدایی که فوت شده خاله برادرشوهرام و عمه همسراشون هست یعنی سه برادر شوهر دیگه هر کدوم از یه داییشون دختر گرفتن و اینه که کل ساختمون الان عزادارن  در کل فقط هم همین یک خواهر را داشتن مادرشوهر و بنظرم خیلی ناجور بود این حرکت که با سر و صدا این وسایل از توی راه پله ها ببرن و بیارن  احتمالا تابستون اینکار را میکنم ..‌

....

پ.ن:

به امروز میگید ولنتاین؟ 

چه با کلاس ما میگیم دوشنبه 

۲۶۵

اسم گروه  امون را باید به " ورثه ا میکرونی مرحوم  آق بزرگو" تغییر بدیم 

همه ورثه یکی پس از دیگری مبتلا شدن حتی بچه های کوچولو مثلا نوزاد ۳ ماهه دختر عمه و  دختر ۳ ساله دختر عمو  اوناییکه تا حالا نگرفتن دوز سوم را زدن و تعداد کمی هستیم بقیه دوز سوم نزدن هنوز و الوده شدن و بدتر اینکه ابتلا از خردسالان شروع شده .....

البته جای نگرانی نیست چون معمولا بین ۳ تا ۵ روز کاملا خوب میشن