متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

319

سیبیلو یه آزمون سخت داره امروز

کاش قبول بشه توی این ازمون چون خیلی دلش میخواد مدرک این ازمون را داشته باشه 

براش یک سال زحمت کشیده و تلاش کرده بار قبل یک سال پیش قبول نشد

۳۱۸

دو هفته پیش پسرم یه کلاس ثبت نام کرد مربوط به رشته اش که حدود ۴۲۰۰ هزینه اش بود اما ما ۵۴۰۰ دادیم پول رو هم باباش داد توی دوتا قسط یکی ۳۳۰۰ یکی ۲۱۰۰

صبح پیام داده اون مرد که ثبت نام کلاسه تکمیل شد؟ میگم اره

 میگه یه اسکرین از شهریه را برام بفرست که ببرم دانشگاه ۳۰ درصدشو پس بدن بهتون 

میگم باشه

  ادامه مطلب ...

۳۱۷

دلم میخواد برم دوباره کنکور بدم پزشکی یا روانشناسی !!

به لادن که گفتم یه نگاه کجی بهم کرد که یعنی سکوت کن 

۳۱۶

به طرز عجیبی امروز دارم گیج بازی در میارم 

کارها رو میکنما اما روال نیستم انگار بار اولمه 

یه مشکل مالی پیش اومده بود یه مبلغی پرداخت شده بود اما لحاظ نشده بود دیگه رفتم حسابداری درستش کردم 

خدا بخیر کنه نزدیک بود یه خرابکاری هم بشه از جانب من هی به خودم میگم سارا حواستو بده به کار 

یه جوری انگار دلم میخواد لم بدم تو پذیرش فقط چای بخورم و مردم رو نگا کنم مجسمه طور 

حالا هم که کار رو ول کردم اومدم اینجا در افشانی میکنم 

چرا اینجوری شدم امروز 

.

دیروز یه مسیر طولانی دوساعته رو پیاده روی کردم به اجباااااار کفشم مناسب نبود پاهام اش و لاش شدن 

دلیلشم این بود شارژ گوشی تموم شد خاموش شد و نتونستم اسنپ بگیرم نشد پول کارت به کارت کنم و مجبور شدم از تو کوچه پس کوچه های محله  بیام با اون کفش مسخره 

بعدم هر لحظه احتمال میدادم که یهوووو در یه خونه باز بشه و از داخلش  یه سگ بپره بیرون دنبالم کنه قشنگ از جلو هر ساختمونی رد میشدم صدای هاپوها به گوش میرسید منم که شجااااااع السلطنه