متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۲۹


دیروز یه کیک درست کردم که متاسفانه خراب شد یعنی کج شد در واقع نمیدونم چرا خودم فکر میکنم بخاطر اون توپکهای شکلاتی بودن اصلا همه چیزش بهم ریخت انقدر زشت شده بود که فقط توی یخچال ازش عکس گرفتم و برای بچه های ورثه فرستادم اونا هم کلی بهم امیدواری دادن : 

عکس کیک زیبا:

حرفهای انگیزشی ورثه محترم :

.

پ.ن: 

اصلا شما دقت کن با اینهمه انگیزه ای که دختر عموهای عزیز بهم میدن من بایدم کیکام خوشکل بشه حالا تازه بقیه حرفای شعف انگیزشون را نزاشتم 

نامردا رو 

.

لیلا میگفتش اون بادکنکهای روی کیک چرا اینجوری شدن گفتم کم بادهست 

۲۲۸

کیک عقد سفارش امروز اولین باره سفارش عقد و کیک دو طبقه میگیرم :

.

.

سفارش های همین هفته:

.

کیک برای دوقلو بوده و سفارش روز دختر

.

کار با ویفرپیپر

.

.

کیکی که موقع اماده کردنش به یاد پیشاگ میوفتم یکی از طرح های پرطرفدار هست

.

.

.

پ.ن: لیبل های روی کیک ها هم امروز رسیدن بار قبل لیبل ها مشکل داشتن حرف L را طوری طرح زده بود که شده بود مثل حرف Z و خوانا نبود وا تبدیل شده بود به اسم یک بیماری الان بهتر شده 

پ.ن۲:

در مورد دیزاین کیک ها و رنگ و رخشون و کلا هر چیزیش پیشنهادی انتقادی دارید میپذیریم اما قول نمیدم بعدش منتقد را نصف نکنم

.

پ.ن۳: اون کیک که توی ظرف مخصوص هست آقااااا پدری از ما دراورد که چشمتون روز بد نبینه درستش کردم اماده شد موقع برداشتنش از رو صفحه و انتقالش به ظرف مشتری کج شد و افتاد روی ظرف و نابود شد 

اعصاب ما داغان و دوباره تزیین کیک ....دیگه ظرف از مشتری نمیپذیرم خودشون ببرن خونشون بزارن تو ظرف ...والا

.

.

پ.ن۴: همه ورثه را بسیج کردیم دست به دعا بردارن برق قطع نشه وسط کیک درست کردن وگرنه همه مواد خراب میشه و کار مشتری به فنا میره 

۲۲۷

طرح انطباق علوم پزشکی چکار به ازمایشگاه مفید و مختصر ما داره اخه اصلا نکنه اقایون باید بیان از نوزاد پسر نمونه بگیرن ما از نوزاد دختر ؟؟؟؟!!!!!!!

.

بعضی از طرح ها واقعا مسخره هستن به معنای واقعی و اصلا تکمیل نیستن بعد دنبال اجرایی شدنش هستن اونم بعد از سالها .....ازمایشگاه ما کجا بعد یه بیمارستانی مثل نمازی کجا؟؟؟؟ تااازه به نظر من این طرح واقعا طرح بیخودیه 

۲۲۶

اتفاق دیروز محل کار که در واقع از شب قبلش کلید خورد با دیدن پیام همکار و تنش های درونی و بیرونی که برام داشت انقدر ازم انرژی گرفت که خودم باورم نمیشد هزار بار تماس گرفتنو چندین بار پیام های طولانی فرستادن و توضیح دادن و عکس فرستادن و .....بعد از حل اون مشکل و به خیر گذشتن اون اتفاق انگار تمام بدنم را کوبیده باشن به معنای واقعی معنای خیال راحت را متوجه شدم بابت اون تنش .. خدا رو شکر بخیر گذشت ...

من امروز بی اندازه کسل هستم 

۲۲۵

چی از این قشنگتر که بیای خونه و ببینی کیت برد پکیج سوخته و مبدل نابود شده و تاماااام 

آیا زیبا نیست واقعا