متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۲۸

کیک عقد سفارش امروز اولین باره سفارش عقد و کیک دو طبقه میگیرم :

.

.

سفارش های همین هفته:

.

کیک برای دوقلو بوده و سفارش روز دختر

.

کار با ویفرپیپر

.

.

کیکی که موقع اماده کردنش به یاد پیشاگ میوفتم یکی از طرح های پرطرفدار هست

.

.

.

پ.ن: لیبل های روی کیک ها هم امروز رسیدن بار قبل لیبل ها مشکل داشتن حرف L را طوری طرح زده بود که شده بود مثل حرف Z و خوانا نبود وا تبدیل شده بود به اسم یک بیماری الان بهتر شده 

پ.ن۲:

در مورد دیزاین کیک ها و رنگ و رخشون و کلا هر چیزیش پیشنهادی انتقادی دارید میپذیریم اما قول نمیدم بعدش منتقد را نصف نکنم

.

پ.ن۳: اون کیک که توی ظرف مخصوص هست آقااااا پدری از ما دراورد که چشمتون روز بد نبینه درستش کردم اماده شد موقع برداشتنش از رو صفحه و انتقالش به ظرف مشتری کج شد و افتاد روی ظرف و نابود شد 

اعصاب ما داغان و دوباره تزیین کیک ....دیگه ظرف از مشتری نمیپذیرم خودشون ببرن خونشون بزارن تو ظرف ...والا

.

.

پ.ن۴: همه ورثه را بسیج کردیم دست به دعا بردارن برق قطع نشه وسط کیک درست کردن وگرنه همه مواد خراب میشه و کار مشتری به فنا میره 

نظرات 11 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 19:13

اگر بگم یه دنیا کیف کردم باورت میشه ....خوشبحالت سارا جون ....کاش منم میت نستم به خوبی تو درست کنم.....یکی از آرزوهامه.....اصلا نمیتونم با فوندانت کار کنم اصلا اعتماد بنفسش رو ندارم

شما خیلی لطف دارید الهام جان شما قطعا میتونید اینکار را بکنید و صد البته که من اصلااااااا فوندانت بلد نیستم به اون مشتری هم گفتم این کیک که شما عکسشو به من دادید فوندانته و من فوندانت کار نمیکنم ولی ایشون اصرار داشتن که حتما همین طرح را روی خامه اجرا کن و فوندانت نمیخوام و خب نتیجه افتضاح بود به قول دختر عموم هنر سارا ۵ ساله

تیلوتیلو شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 14:29 https://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر خوشگلن
مطمئنم خیلی خیلی خیلی هم خوشمزه بودند
دستتون طلا بانو
آفرین و هزار آفرین

مرسی برای نگاه قشنگت تیلو جانم

رابعه پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 15:09

آفرین سارا جون احسنت.

ممنونم

.. پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 11:10

همشون خیلی عالین
کیک گربه ایتونو بیش از اندازه دوست دارم حتما این کارتونو ادامه بدید هم مهارت دارید هم استعداد و ذوق هنری اینایی که من اینجا دیدم از کیکای قنادیا شیک ترن موفق باشید

ممنونم از محبتتون

آتشی برنگ اسمان چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 23:12

وااااایوااااای: بی نظیرن
سارا من عاشق کیک هستم ولی خودم فقط بلدم شکلاتی بپزم و روش شکلات آب شده بریزم
شما کلاس رفتید؟ چطور میشه اینجوری یاد گرفت؟

مرسی عزیزم
خیلی عالیه که من همیشه برای خودمون کیک بدون روغن و خامه درست میکنم یا زبرا یا شکلاتی یا وانیلی هیچوقت با خامه درست نمیکنم شاید باورت نشه من اصلا شیرینی تر بخصوص کیک تولد دوست ندارم
من کلاس نرفتم از پیج های اینستاگرام و فیلمهای یوتیوپ یاد گرفتم و البته با داشتن یک داماد که فروشگاه بزرگ لوازم قنادی داره خب کار من راحتتره توی شناخت وسایل و تجهیزات
با تمرین زیااااد و خرابکاریهای زیادتر من بارها کیکم سوخته پفش خوابیده خامه ام اب شده خراب شده بد قیافه شده بدمزه شده تا اینکه این شده
من خیلی ساده و در همین حد بلدم کیک درست کنم نهایتا یه رایس پیپر یا ویفرپیپر بزنم وگرنه کیک سه بعدی یا فوندانت اصلااااا بلد نیستم هنوز نمیتونم کامل با خامه کار کنم و بازی کنم با قیف همینطور ساده بلدم فقط برای همین زیاد کار نمیکنم

دلفین چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 20:30 http://dolfin2021.blogfa.com/

وای سارا تو محشری ، هم کار بیرون هم کار خونه هم این هنر عالی
دلم خواست تولدم رو پیش شما سفارش بدم

ممنونم دلفین جان

بلاگر چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 20:07

شاید بلاگر یه کیک برای عشقش (5 شنبه) سفارش بده ، فقط مشکلش حمل و نقله !

اگر یه روزم خواستم بیام توی شهر شما یه کیک هم به مناسبت پنحشنبه میپزم بنظرتون ۵ شنبه ها چه رنگیه؟ شاید سفید شایدم ابی اسمانی
کیک روزهای هفته هم ایده جالبیه اگر یه روز قنادی زدم حتما اینکار میکنم بامزه میشه

ویرگول چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 18:41 http://Haroz.blogsky.com

خدااااااا چقدر قشنگن
واقعا افرین
انگار کار قنادین بخدا
آقا کاش بودی و کیک تولد همسر رو تو درست می کردی

مچکرم
ویرگول یه روزی میام دوردستها و برات کیک تولد میپزم

پیشاگ چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 15:22

واییییییییی خدا چقد اینا خوبن سارا
خوب که چه عرض کنم عالین عالییی
بخدا ادم حالش خوب میشه اینارو میبینه
کیکی که یاد من میفتیییییی خدااااا خیلییی خوبه خیلی
من ذوق زده شدم زیادددددددد
والا تو دیگه جای انتقادی نذاشتی جدا کارات یک بینول هست

پیشاااااک کیک رو دیدی از بس گل داره همش یادت میوفتم وقتی درستش میکنم
یک بینول
از دستت پیشاک

فاضله چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 14:41 http://golneveshteshgh.blogsky.com

چه خوشکلن

چشاتون خوشکل میبینن

ربولی حسن کور چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 14:38 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
ممنون
منظورتون از پ.ن۱ را نفهمیدم

اسمی که من گذاشتم Luna cack هستش بعد اومده بود خوشکل کنه مثلا یه سرکش بالای حرف L گذاشته بود که یعنی مدل دار بشه اما تبدیل به Z شده بود و اکثرا موقع تماس بجای لوونا میگفتن زونا آخه زونااااا
دیگه اون لیبل ها تموم شدن و امروز لیبل های جدید و خوانا رسیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد