متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۲۰

چرا باید هدیه تولدی که برای ۶ خرداد سفارش دادی الان برسه دقیقا یک هفته قبل ؟؟؟؟ آیا این صحیح است ؟؟؟ 

خوبه تاکید کردم حتما ۶ ام باشه هاااا


۲۱۹

یه همسایه داریم .....امان ...امان 

یه خانم حدودای ۶۰ سالش هست نمیدونم مشکلش چیه انقدر جیغ میزنه 

پنجره های خونه ما رو به حیاط ساختمونمون هست 

خونه اونا درست روبروی ما هست و یک حیاط خلوت کوچیک دارن و بعدش  ساختمونشون هست یعنی دیوار حیاط ما با دیوار حیاط خلوت اونا مشترک هست و یک پنجره سراسری و بزرگ رو به حیاط خلوتشونه و تقریبا همیشه باز هست بخاطر همین وقتی بلند صحبت میکنن صداشون کاملا واضح توی خونه ما میاد ....

حالا 

ایشون مدت ۵ ۶ ماه بود هر روز از ساعت ۹ و ۱۰ صبح شروع میکرد به جیغ های بلند زدن و داد زدن و حرف های ناجور با داد و فریاد زدن  از ساعت ۶ و ۷ شب به بعد هم دیگه صدایی ازش در نمیاد..الان دیگه پیشرفت کردن از ساعت ۴ صبح ما رو مهمون جیغ و فریادهای گوش خراششون میکنن به همه هم ناسزا میگن (بخصوص بچه های بالا) فکر کنم همینطور پیش بره چند وقت دیگه شمشیر و گرز به دست لبه دیوار بیاد و تا یکی بخواد تکون بخوره نصفش کنن .....

خدایا توبه .....

اسایش را از ما و همسایه های دیگه گرفتن با صدایی بسیااار بلند و جیغ و فریاد قصد دارن ازشون شکایت کنن همسایه ها بخصوص که از نیمه شب فریاد زدن را بدون هیچ ملاحظه ای شروع میکنه 

۲۱۷

زنگ زدم اموزشگاه پسرم برای امتحان ایین نامه ببینم کی هست میفرمایند فعلا امتحان نمیگیرن تا شیراز نارنجی بشه میگم نارنجیه که الان میگه نه گفتن نارنجی بشه گفتم خب عزیزم الان نارنجیه باز میگه نه ببخشید اشتباه گفتم منظورم اینه نارنجی بشه گفتم منظورتون اینه وضعیت زرد بشه میگه اره اره همون نارنجی بشه

فکر کنم ول کن نارنجیش خراب شده بود


۲۱۵

به تو که فکر میکنم 

همه لحظه های من 

صبح خوب تمام روزهای اردیبهشت است 

ساعت هفت صبح

با بوی عطر غنچه های نشکفته بهار نارنج

و صدای فوج فوج کلاغ زیبا روی بلندترین سپیدار پشت پنجره خانه پدری 

 که همیشه برای من خبرهای خوش می آورند

و قاصدکهایی که تند و تند عطر نام تو را می پراکنند

وقتی به تو فکر میکنم 

دنیا قشنگ تر است 

مردم مهربان تر 

جهان امن تر

میبینی یاد تو چقدر معجزه میکند ....

۲۱۴

سفارش های هفته پیش و دیروز :

.

.

.

.

.

اینا کارهای هفته پیش هستن و دیروز

.

پ.ن: کیک اخر میدونم باید یک اس داشته باشه اما به علت یک اشتباه محاسباتی در جاگذاری حروف جای اون نشد و حذف گردید