متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۱۷

زنگ زدم اموزشگاه پسرم برای امتحان ایین نامه ببینم کی هست میفرمایند فعلا امتحان نمیگیرن تا شیراز نارنجی بشه میگم نارنجیه که الان میگه نه گفتن نارنجی بشه گفتم خب عزیزم الان نارنجیه باز میگه نه ببخشید اشتباه گفتم منظورم اینه نارنجی بشه گفتم منظورتون اینه وضعیت زرد بشه میگه اره اره همون نارنجی بشه

فکر کنم ول کن نارنجیش خراب شده بود


نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 ساعت 09:02 https://meslehichkass.blogsky.com/


خب نارنجی الانی اون نارنجی مورد نظر ایشون نبوده
چرا درکش نکردی؟


بنده خدا گمان کنم از صبح انقدر جواب ارباب رجوع داده بودن خسته شده بودن و اشتباها بجای زرد میگفتن نارنجی

.. یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:48

خب نارنجی مورد نظر اون یه کم روشن تر بوده
شما هم صبر داشته باشید وضعیت نارنجی تر بشه! چرا صبور نیستید؟! ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد