متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۲۰

چرا باید هدیه تولدی که برای ۶ خرداد سفارش دادی الان برسه دقیقا یک هفته قبل ؟؟؟؟ آیا این صحیح است ؟؟؟ 

خوبه تاکید کردم حتما ۶ ام باشه هاااا


نظرات 8 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 12:19

چون پسرتون باید متوجه میشد مامانش چقد مهربونه که از چند روز قبل به فکر تهیه کادو بوده و تولدش و خوشحال کردنش چقد براش مهم بوده
تولدشون مبارک

مینا جانم
مرسی خانم مهربون

... یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 10:52

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی
گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی

پیشاگ یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 08:46

اخیییییییییی چه بد
ضد حال بود که
عیبی نداره پیش اومد
یه کیک دلبر جانانه درست کن کفش ببره . کیکات خودش به تنهایی سوپرایزه

اره دیگه حالا کاریه که شده
حتما براش کیک درست میکنم

ویرگول جمعه 31 اردیبهشت 1400 ساعت 19:10 http://Haroz.blogsky.com

لو رفت آیا؟‌

اوهوم چون من خونه نبودم و خودش رفته بود از پستچی گرفته بودش

... جمعه 31 اردیبهشت 1400 ساعت 11:59

تمام قصه همین بود راست می گفتی:
تو باد بودی و من در مباد سرگردان
زمین تب زده، انسان عصر یخ بندان
و من میان تب و انجماد سر گردان

درخت کوچک تنها به باد عاشق بود
و باد
بی سرو سامان
و باد
سر گردان ...
تمام قصه همین بود، راست می گفتی ...!

.... پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 17:31

‏‎غیرازغم عشق توندارم غم دیگر
شادم که جزاین نیست مرا همدم دیگر

بلاگر پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 16:50

هدیه تولد سبزی خوردن نیست که زودتر آوردن خراب بشه ،
و در رابطه با شما ، اصولا غر زدن باعث تخلیه روح و روان و آرامشتون میشه ، 6 ام هم میاوردن یه چیزی از توش پیدا میکردی و غر میزدی ! (لبخند)

تیلوتیلو پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 15:25 https://meslehichkass.blogsky.com/


حالا مجبوری یکی دیگه هم بخری

اصلا خودم جا خوردم وقتی پست اوردش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد