متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۲۶

اتفاق دیروز محل کار که در واقع از شب قبلش کلید خورد با دیدن پیام همکار و تنش های درونی و بیرونی که برام داشت انقدر ازم انرژی گرفت که خودم باورم نمیشد هزار بار تماس گرفتنو چندین بار پیام های طولانی فرستادن و توضیح دادن و عکس فرستادن و .....بعد از حل اون مشکل و به خیر گذشتن اون اتفاق انگار تمام بدنم را کوبیده باشن به معنای واقعی معنای خیال راحت را متوجه شدم بابت اون تنش .. خدا رو شکر بخیر گذشت ...

من امروز بی اندازه کسل هستم 

نظرات 4 + ارسال نظر
پیشاگ شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 11:45

دیر رسیدم بازم ولی خوب خداروشکر حل شد
برای منم یکی دوبار پیش اومد جدا درک میکنم

دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است
پس میدونی چی میگم

غ ز ل پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 23:48 https://life-time.blogsky.com/

خدا رو شکر به خیر گذشته
چه نفس راحتی بعد از اینجور به خیر گذشتن ها می کشه آدم

آره واقعا

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 14:30 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
خوشحالم که مشکل حل شده
امیدوارم دیگه چنین مشکلی نداشته باشین که بعد از اون این خیال راحتو تجربه کنید

سلام
خیلی ممنونم
واقعا منم امیدوارم دیگه هرگز پیش نیاد همه مسائلش یک طرف این اعتباری که توی محل کار از دست میره هم یک طرف بیشتر از همه اون برام مهم بود

عاطفه پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 13:23

وای واقعا میدونم چی میگی منم از همین جور چیزا خسته شدم واقعا ازار دهنده است

این تنش های استرس زا که همیشه هست فقط امیدوارم باعث خدشه دار شدن اعتبار کسی نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد