متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۲۹


دیروز یه کیک درست کردم که متاسفانه خراب شد یعنی کج شد در واقع نمیدونم چرا خودم فکر میکنم بخاطر اون توپکهای شکلاتی بودن اصلا همه چیزش بهم ریخت انقدر زشت شده بود که فقط توی یخچال ازش عکس گرفتم و برای بچه های ورثه فرستادم اونا هم کلی بهم امیدواری دادن : 

عکس کیک زیبا:

حرفهای انگیزشی ورثه محترم :

.

پ.ن: 

اصلا شما دقت کن با اینهمه انگیزه ای که دختر عموهای عزیز بهم میدن من بایدم کیکام خوشکل بشه حالا تازه بقیه حرفای شعف انگیزشون را نزاشتم 

نامردا رو 

.

لیلا میگفتش اون بادکنکهای روی کیک چرا اینجوری شدن گفتم کم بادهست 

نظرات 8 + ارسال نظر
تیلوتیلو پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 10:05 https://meslehichkass.blogsky.com/

اینکه عالیه
درسته که شاید در مقایسه با اون کیک های بینظیره پست قبلی یه کمی ایراد داشته باشه ولی در جایگاه خودش و به تنهایی عالیه

تیلوی مهربون من
ممنونم از حس خوبی که دادی بهم

یه دوست چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 14:36

سلام
ظاهرا دخترعموهای محترم مثل من بی هنر
هستن! والا من راضی بودم کیک درست میکردممم حالا کجشو درست میکردم چی میشد مگه؟؟؟
آفرین سارا خانم پنجه طلااااا

سلام
نه اتفاقا ماشالا هر کدوم توی یه چی هنرمند هستن همین لیلا با وجود سه تا بچه ماشالا نقاشی میکشه عالی ضمن اینکه این شوخی و خنده ها همیشه بین ما هست ما تقریبا هممون همسن و سال هستیم ....من دوست دارم کارم واقعا چشم نواز باشه ....حالا قرار شده کیک کج هم بزاریم تو منو
لطف دارید

ویرگول دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 19:18 http://Haroz.blogsky.com

ای وای شاید ما چشمت کردیم خواهر یه اسپند دود کن
والا خوشگل شده ها، به نظرم که واقعا فوق العاده شده

از دستت ویرگول
مرسی ازت این دختر عموهای من باید بیان ازت جملات انگیزشی یاد بگیرن

پیشاگ دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 13:52

اخیییی چه بامزست چقد گوگولیه
والا اگه نمیگفتی من نمیفهمیدم کجه الانشم معلوم نیس
بعدش چه کردی ؟ مجدد ایا درستیدی ؟

نه مجددا درست نکردم همینو کمی اصلاح کردم تا بهتر بشه اون بندهای بادکنک را اصلاح کردم چندتا توپک کوچولو را به بالا منتقل کردم و چندتا کار جزیی دیگه عوضش پول نگرفتم ازشون

.. دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 11:15

چقدر اون خرس و گلا قشنگن کیکای کج شما هم عالین کجیشم مشخص نیست عالیه

مرسی از محبتت دوست خوبم

دلفین یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 19:27

سارا آدم احساس میکنه اون توپک ها خیلی سنگین هستند
ولی با این حال بازم خوشگل و دلبره من که دلم خواستش

شایدم اینطور باشه بنظرم بهتر بود کیک بجای خامه فوندانت باشه وزن کیک هم بنظرم کم بود سنگینی داده کج شده نمیدونم

بلاگر یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 18:59

حتی بلاگر هم اشتباه میکند ، چه برسه به سارا !

Yessssss

ربولی حسن کور یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 18:19 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
اول که دیدم نوشتین برای ورثه فرستادم گفتم یعنی برای مراسم ختم کیک میخواستن؟!


سلام
آقای دکتر بچه های قدیمی تر که از بلاگفا با من بودن میدونن گروه فامیل پدری من توی واتس اپ اسمش ورثه مرحومه آق بزرگو هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد