متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۵۶

دلم میخواد حلوای کاسه درست کنم اما حوصله ایستادن پای گاز و گرمای شعله اونم به مدت یک ساعت را ندارم 

از قنادی هم خوشم نمیاد بگیرم مزه خونگی نمیده 

.

تعطیلات مسخره ایه .والا . هوا که مثل همیشه .کارها که مثل همیشه . ما هم تعطیل نیستیم امروز و ۵ شنبه ها که کلا تعطیل بودیم از قدیم ندیما 

جاده های منتهی به شمال انقدر ترافیکش سنگینه که خدا میدونه خب مگه تو جاده باشن گرما زده نمیشن؟؟؟؟؟ 

.

پ.ن: 

توی قالب های یخ فریزتون یه سمت اسپرسو بریزید و یه سمت دیگه قالب شیر و بزارید فریز تا یخ بزنه کل قالب را بریزید بعد حدود ۶ ۷ تایی خرما را هسته بگیرید و اونم بزارید فریز یخ بزنه وقتی یخ زدن همه رو توی تنگ مخلوط کن بریزید یه نصف لیوان شیر بهش اضافه کنید و یه قاشق غذا کره بادوم زمینی و هم بزنید و بعد بریزید توی لیوان خوشکل موشکل و نوش جااان 



نظرات 5 + ارسال نظر
ملیحه دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت 20:37

دهنم آب افتاد برای حلوای کاسه ،من عاشق حلوا هستم همه نوعش رو عاشقم،مخصوصا حلوای زعفرون وشیر

آخ آخ
واقعا حلوای بینظیری هستش و بافت لطیف و طعم عالی ای داره
اون حلوایی که گفتید نخوردم

تیلوتیلو شنبه 14 مرداد 1402 ساعت 11:05 https://meslehichkass.blogsky.com/

وای چقدر خوشمزه تعریف کردی ازش ...
من نخوردم تا حالا ولی مطمئنم عالیه

تیلو ی عزیزم

خانوم ف چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت 15:22 https://khanomef.blogsky.com/

حلوا کاسه چجوریه ؟
همون حلوای کفگیری سمت آذربایجان رو متظورتونه؟

حلوا کاسه یه حلوای سنتی شیرازی هست که با آرد برنج زعفران شکر آب گلاب روغن و خلال بادام یا پسته البته اختیاریه درست میشه و چون وقتی اماده میشه اونو توی کاسه میریزن و به شکل کاسه فرم میدن بهش حلوای کاسه میگن دستور پخت های متنوعی داره اما مواد اولیه همه اش یکسانه
حلوا کفگیری تا حالا نخوردم

ربولی حسن کور چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت 13:54 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
ما هم تعطیل نبودیم

سلام
تعطیلات فقط برای بانکها و ادارات انگار هست

تیلوتیلو چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت 12:24 https://meslehichkass.blogsky.com/

این دستور خوشمزه اسمش چی بود؟
اصلا همین که خوندم هم مزه ی خوبش را حس کردم
یه موز یخ زده لازم نداشت؟
شما که اینهمه چیزای خوشمزه درست میکنی به نظرم حلوا را هم درست کن
یه ساعت کار داره ولی زیر کولر هستی تو خونه .... به نتیجه کار می ارزه

من بهش میگم‌معجون اسپرسو
خیلی خنکه مواد فریز شدش همیشه موجود باشه از سرکار برمیگردی نوش جان کنی حس خنکی خوبی داره ضمن اینکه خب رژیمی و بدون شکر هست و راحت میشه میل کرد
توی دستوری که من دارم موز نیست ولی بنظرم اضافه کردن بهش مشکلی نداره خوشمزه میشه
وااای اصلا حلوای کاسه معرکس سعی خودمو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد