متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۵۵

امروز یه اتفاق خیلی بامزه افتاد 

باور کردنی نبود دوست دوران پیش دانشگاهیم اومد ازمایشگاه برای نوه اششششش!!!!!!!! 

من بعد از پیش دانشگاهی دیگه اصلا ندیدمش  تا امروز 

اول فکر کردم بچه خودشه 

ولی گفت بچه دخترش هست 


.

پ.ن: 

 پیر شدیم رفت 


نظرات 5 + ارسال نظر
Me یکشنبه 19 شهریور 1402 ساعت 22:12

وای خیلی حس بدیه

برای من حس بدی نداشت

فرشته پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 17:25

من وشما عزیزم اگه دختر داشتیم شاید الان نوه داشتیم خود من ۲۱ سالگی پسرمو داشتم چون فکر کنم کمتر ازسه ماه از شما بزرگترم من ۱۴ شهریور ۵۹ هستم پسرم هم بهمن ۸۰ واقعا الان جز مامان جوون ها هستیم دوستهای من حداکثر بچه هاشون چهارده پونزده باشند
فکر کنم میگم پسرم ترم بعد هفت ترمه لیسانس میگیره و انشالا بدون کنکور سال بعد بره ارشد کسی باور نمیکنه منم خر کیف میشم

اره شاید
الهی که زنده باشید جالبه که شما خودتون ۳ ماه از من بزرگترید و پسرتون هم ۴ ماه از پسر من ....پسر منم سال بعد اگر بخواد تحصیلات تکمیلی بخونه وارد دوره ارشد میشه منم همسن شما بودم پسرمو داشتم

تیلوتیلو سه‌شنبه 10 مرداد 1402 ساعت 09:46 https://meslehichkass.blogsky.com/

سارا... من و شما دقیقا هم سن هستیم
دقیقا که میگم اختلاف سنی مون در حد چند روز هست
بعد من هی به روی خودم نمیارم ... ولی منم با این موضوع مواجه شدم تا حالا....

تیلو ای جااانم
.
ببیییین من الان نمیدونستم این کامنتتو تایید کنم ؟ نکنم؟

ربولی حسن کور دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 16:12 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
توی جواب کامنت سنتونو لو دادین که!

سلام
سنم که توی ادرس وبلاگمم هست

خانوم ف دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 14:51 https://khanomef.blogsky.com/

ابرفرض
سنی نداری که شما !
چطور اون نوه دار شده


نه بابا همچین کم سن هم نیستم
البته اون سال سوم دبیرستان بودیم ازدواج کرد و اخرای پیش دانشگاهی باردار شد و با فارغ التحصیلی دیگه ازش خبر نداشتم دخترش ۲۴ ساله هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد