متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۳۸

هروقت کسی فوت میکنه من سنش را با تاریخ تولدم جمع میکنم ببینم من اگر توی سن اون فوت کنم چه سالی میشه

تازه سن فرزند را هم حساب میکنم ببینم موقع فوت من مثلا اون چندساله میشه

حتی اگر جوون تر از من بوده پیش خودم میگم من اگر سن اون فوت شده بودم توی فلان سال بود و الان فلان مدت بود که من رفته بودم



نظرات 2 + ارسال نظر
ژاوین شنبه 20 خرداد 1402 ساعت 10:25 http://zhavin.blogsky.com

من برعکس انجام میده مثلا میگم اگه ساله ۱۴۲۵ بمیرم میشه چندسالگی

اوهوم گاهی منم اینکار رو میکنم کمتر البته

تیلوتیلو شنبه 20 خرداد 1402 ساعت 10:16 https://meslehichkass.blogsky.com/


خیلی بده بگم منم همین کار را میکنم
فقط اون قسمت سن فرزند را ندارم که محاسبه کنم ....
ولی کسی فوت کنه حتما با سن پدرجان و زمان فوت ایشون هم یه جمع و تفریقی انجام میدم
و متوفی را با پدرجان مقایسه میکنم ...


نه بابا چه بدی داره احتمالا خیلی ها اینکار رو میکنن منتها به روی خودشون نمیارن
ببین من خب یه خانم هستم گاهی که یه آقا همسن خودم میبینم پیش خودم میگم ببین اگر مرد بودم احتمالا توی این وضعیت جسمی و اینا بودم
تازه مثلا میرم میگردم صدسال قبل خودم یا حتی ۲۰۰ سال قبل خودم ببینم کیا هم تولد من بودن چقدر عمر کردن چکارا کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد