متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۸۳

یه عالمه حرف هست اما همش نصفه نیمه اینطوری مثلا:

۱:محمد عکسای پرتره معرکه ای  میگیره دوستاش میگن با عکسا جادو میکنی

۲:امتحانات نهایی به نیمه رسیده و تا الان که گفته همشو خوب داده امیدوارم واقعا همینطور باشه

۳:محمد مبینا رو دوست داره و مبینا هم متقابلا محمد رو دوست داره یه عکسایی ازش میگیره خیلی قشنگن این دخترم قشنگ بلده ژست های خوشکل بگیره فکر کن ساعت ها میگردن تو نت ژست مناسب پیدا کنن

۴: دلم یه خرید اساسی میخواد خیلی وقته خرید نکردم بیش از ۵ سال

۵: حج ظاهرا کنسل شده و خیال منم تا حد زیادی از این بابت راحت شد

۶: دلم میخواد برم موهامو پسرونه کوتاه کنم در این حد یعنی اما از واکنش اطرافیان که توی ذوقم بخوره میترسم

۷: چقدر همه چیزا گرونه

۸: کاش میدونستی که همیشه فقط حرف زدن با تو هست که ارومم میکنه

۹: گفتن عصر بریم باغ خانوادگی  آیا بریم؟؟؟



نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 11:15 https://meslehichkass.blogsky.com/


1-ای جانم
2- خدا را شکر
3- خوش به حال مبینا ... خوش به حال محمد...
4- اخ منم میخوام... 5 سال... نمیشه که دخترم... محاله
5- اخ منم خیالم راحت شد
6- نترس... عالیه... یه مدل خوشگل انتخاب کن و از تغییر لذت ببر
سال بعد همین موقع باز موهات بلند شده و رسیده به شونه هات...
یه هایلات خوشگلم بزن روش و ببین چقدر تغییر میکنی... خودت هم شگفت زده میشی
7- خیلی... وحشتناکه
8- چرا نمیدونن؟؟؟؟
9- بله بله برین... خوش میگذره

جانت بی بلا
الحمدلله
حال خوشی هست و تجربه اش خوشاینده
وای تیلو منم به شدتتتت
اوهوم خیلی زیاد به شدت نگران بودم در این مورد بیشتر از هرچیزی
افرین تیلو بهم روحیه بده من عاشق موهای کوتاه هستم ..با حرفت موافقم دوباره زود بلند میشه
پوووففف امان از گرونی
چون نیست وقت نداره و هزاران بهانه ..
مرسییییی رفتیم خیلی خوب بود جای عزیزان سبز

بلاگر پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 ساعت 12:04

4- چطوری یه زن 5 سال خرید نکرده و هنوز طوریش نشده؟!
5- امیدوارم بزودی حاج خانوم بشی
6- واکنش من که شدید خواهد بود ، همینجوریش زنانمون مردانه رفتار میکنند ، یه قیافشون مونده بود ، اونم ....
7- جون آدما چی؟
8- هی بهت گفتم عاشق من نشو ، من بدردت نمیخورم ، گوش نکردی ! (لبخند)
9- برو ولی اگه بعدش یه مدت نبودی، مسئولیتش با خودته ، حالا کجا بگردیم پیدات کنیم ، آدرستون چی بود ، 12 فرعی از 15 اصلی و از بخش 11 ؟؟؟

طوریش که شده عقده خرید داره الان هر چی ببینه میخره با علت و بی علت منتها فعلا نو مانی هست
راستش دوست ندارم حج برم نمیدونم شاید بعدا علاقمند شدم
اقا خب خیلی خوبه موی کوتاه من بسیار دوس میدارم ولی هرگز تا الان جرات انجامش رو نداشتم
جون ادم ها بی ارزشه متاسفانه
بیا دیدی چی شد حالا چیکار کنم
ادرسش خیلی خوبه باشه میرم به دختر عمه گفتم برو زیر هر درخت یه صندلی بزار فاصله رعایت شه

پیشاگ پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 ساعت 11:32

خوش به حالت پسرت اینقد با حوصلست خوش به حال مبینا ایشون قرار عروس آینده بشن ؟ یه وقت فک نکنی فضولیم گل کرده ها
گفتی خرید و کردی کبابم
دلم یه خرید میخواد از همون اساسیا که خودت میدونی
عصر ؟ باغ ؟ خیلی زیادین ؟

اوهوم بسیار با حوصله هست کاملا برعکس منه ..خدا نکنه مادر
خرید اونم فراوان اونم هر چی دیدی بخری با علت و بی علت
کل ورثه هستن دیگه ۲۰ ۳۰ نفری هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد