متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۸۱

بلاگ اسکای قسمت نظر دهی رو ترمیم کرده

حمله کنیم برای کامنت دادن یا زوده

...

امروز چای سبز هام مزه گچ میدادن فکر کنم ابجوش مورد امنیتی داره باید بگم یه نگاهی به کتری بندازن ..

...

دیروز دوستم یه شاسه چای ماسالا بهم داد و کلی ازش تعریف کرد و ای صوبتا منم یه لیوان خوردم بسیااااار بدمان امد ...برای سلیقه چشایی من افتضاح بود اصلا نپسندیدم انگار که توی حلیم ابجوش بریزی بخوری خوشمان نیامد

لادن جان میفرمایند تو (یعنی من) به آش کارده (آش معروف استان فارس و شیراز مخصوصا) هم میگی اب خیارشور داغ دوست ندارم چه میشه کرد

...


نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 11:59 https://meslehichkass.blogsky.com/

خوردنی ها سلیقه ای هستند دیگه
من چای ماسالا را دوست دارم ... البته توی شیر بیشتر دوستش دارم، اما نه مدل بسته بندیش را ...
اون آش معروفتون را نخوردم تا حالا
ولی من در کل بیشتر خوراکی ها را دوست دارم و خیلی خیلی کم هستند خوراکی هایی که ازشون خوشم نیاد

اره کاملا درسته
کارده از سبزیهای کوهی معروف زاگرس هست که موقع چیدن و خورد کردنش روش خاصی داره چون خیلی برنده هست و دست رو داغون میکنه ردش پختشم خاص هست و کمی ترش هست من اصلا دوست ندارم ولی شیرازیا اغلبشون عاشقش هستن و اینکه خانم باردار اصلا نباید بخوره
من متاسفانه بد غذا هستم و خیلی چیزا رو دوس ندارم و تعداد محدودی غذا دوست دارم

مینا سه‌شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 08:52

دتاکس واتر برای تابستون خیلی خوبه البته اگه مثل من تنبلی نکنید
من چای سبز دوست دارم بخورم ولی بشدت فشارمو پایین میاره.
کیفیت آبهای آشامیدنی خیلی پایین اومده خدا رحم کنه بهمون چی به خوردمون میدن

دتاکس واتر رو دوست ندارم اصلا
چای سبز رو خیلی دوست دارم
اب شیراز البته از لحاظ بهداشتی تغییری نکرده خوب هست فقط سختی زیادی داره که چندان کاری نمیشه براش کرد

بلاگر دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 12:26

سالهاست آب خوردن و چای و قهوه را از بطری استفاده میکنم ، بهترین برند هم آکوآفینا (شرکت پپسی) است ، یه مدت استفاده کنید متوجه میشید ، توصیه میکنم برای اینکه به کلیه هات فشار نیاد ، حتما از اب بطری استفاده کنید.
آب جوشیده میکروارگانیسم ها را نابود میکند ولی با املاح کاری ندارد و مقادیر زیادی آنها به بدن شما آسیب زده و طعم خوبی هم ندارد.

مرسی از پیشنهادت بلاگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد