متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۹۴

یه حرفای کوچولو کوچولویی هست که وقتی نمیتونم بگم اونا رو کلافه ام میکنن مثلا 

دخترخاله پیام داده بیا روی وسایل آیین پسرش برچسب اسم بزنیم اخه امسال میره پیش دبستانی 

یعنی واقعا موندم بیکارتر از من پیدا نکرده؟؟؟ 

یعنی اینکار انقدر سخته؟؟؟ یه برچسبه دیگه 

خب خودت کاراتو بکن دیگه دختر

اونوقت حالا چرا من ؟؟؟ 

یکی دو روز پیش خونه مامان اینا ازم میپرسه : تو خونه آشپزی هم میکنی؟؟؟ چقدر حقوق میگیری ؟ میرسونی ماه رو ؟؟ 

اخه اینا چه سوال هایی هست ؟؟ 

یا میگه مگه  چکار داری که میگی کار دارم مگه تو کار میکنی تو خونه؟؟؟؟ 

فکر کنم روش نشد بپرسه اصلا تو خونتون زندگی میکنی یا خونه مامانت!! 


بعضی وقتا فکر میکنم واقعا تو حال خودش نیست که این حرفا رو میزنه خواهرم میگه یه دستی میزنه که ازت حرف بگیره !!!! عجیبه برام این حرفا 

خب به اون چه من چکار میکنم !!!! 

.

بین عموهام نسبت به عمو رضا هیچ حسی ندارم کاملا خنثی نه دوستش دارم نه ازش بدم میاد با یه غریبه برام هیچ فرقی نداره اونجوری که صد سال هم نبینمش برام مهم نباشه .....برای همین دوست ندارم خونش برم توی باغشون برم ....

.

پ.ن:

فردا برم خونه دختر خاله برای بچش برچسب اسم بزنیم 

۴ شنبه بریم باغ عمو رضای غریبه دورهمی 

دنیای عجیب و غریبی شده 


نظرات 5 + ارسال نظر
آبگینه چهارشنبه 23 فروردین 1402 ساعت 04:32

وااای چقد به حرفای دخترخاله خندیدم
البته اگه مای شما بودم حسابی عصبانی میشدم

ایشالا همیشه شاد باشید

.. چهارشنبه 23 شهریور 1401 ساعت 10:16

از من بپرسید فکر میکنم انقدر ذوق و شوق داره که بچش بزرگ شده و میره پیش دبستانی میخواد با یکی قسمتش کنه.

حتما همینطوره که شما میگید
خیلی هم تو زحمت انداخته بودن خودشونو هم خودش هم خاله ام

تیلوتیلو دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 15:59 https://meslehichkass.blogsky.com/

واقعا
یعنی برای برچسب زدن وسایل پیش دبستانی میری؟؟؟؟
واقعا دنیای عجیب و غریبیه
منم این روزها اونقدر چیزای عجیب غریب میبینم که همین که شاخ در نیاوردم خودش بازم عجیب غریبه

اوهوم
دیگه حالا گفته بهم

.. دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 09:37

دوست داره بیشتر باهات معاشرت کنه

کی دختر خاله؟
ما هفته ای دو سه بار همو میبینیم

ربولی حسن کور دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 00:47 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
توی اداره هم لابد میگن مگه کار میکنین که کارانه هم میخواین؟!

سلام
واقعا
همش تقصیر دنیای عجیب غریبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد