متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

تصویب نشد

تاریخ برگزاری سرجاشه

البته که تا نرن سر جلسه همه چی مثل راه رفتن روی لایه یخ نازکه ولی بازم خوبه دست کم استرس تاریخ برداشته شد فعلا

نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 17:53 https://meslehichkass.blogsky.com/

خدا خودش به این کنکوریهای امسال کمک کنه
همینطوری کنکور به اندازه کافی عذاب آور هست
دیگه امسال که نور علی نور شده
شما سعی کن کمتر استرست را به این پسرجان نشون بدی

الهی آمین
خدا از دلت بشنوه تیلو جانم
حتما

بلاگر چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 10:30

بسلامتی سارا جان ، میخوای کنکور بدی؟ با اینکه فکر میکنم یکم برات دیره ، ولی باز این اشتیاقتو به کسب علم و دانش ستایش میکنم !
***
همچین نوشتی انگار خودتون میخواین برین سر جلسه ، اینجوری به اون بچه استرس بیشتر میدی که ، معلومه تو خونه بیشتر از پسرت یکی باید مواظب خودت باشه و آرومت کنه !

واقعا همینطوره و خیلی سعی میکنم کنترلش کنم که استرسم را بهش منتقل نکنم اما دیروز واقعا بد بود خیلی حالگیری بدی شد شب قبلش که اعلام شد واقعا پسرم ناراحت شد کتابشو بست و دراز کشید و گفت مامان دلم میخواد همین الان کنکور بدم تموم بشه ...خیلی دلم سوخت خیلی عصبی شدم ..همه برنامه هاش بهم ریخته بود و بسیااار خسته هست ولی دیشب که اعلام شد تصویب نشده واقعا خوشحال شدم امیدوارم زودتر این کابوس براش تموم بشه اگر دختر بود حتی نمیزاشتم ازمون بده ولی مساله اصلی منقضی شدن معافیت تحصیلیش و خدمت سربازی هست که به هیچ عنوان نمیخوام فعلا بره ..دیشب دوستشم اینجا بود انقدر خوشحال شدن هر دو

پیشاگ چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 09:39

طفلی بچه ها استرس کنکور جدا
استرس برگزار میشه برگزار نمیشه جدا
استرس کرونا جدا
چی میکشن واقعاااااا

آخ آخ حرف دلمو گفتی پیشاگ

اینک سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 23:09 http://Inak.blogsky.com

ساراجان

توی قسمت درباره ی من؛ اون عکس، عکس خودته؟

اره عکس خودمه

اینک سه‌شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 23:08 http://Inak.blogsky.com

خداروشکر

اره واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد