متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۰

یه دختر عمو دارم غزل نامی  (دخترِعموی اخرم وحید ) از پسر خودم یک سال کوچکتره  امروز پیام داده سارا جون میشه بیام پیشت بهم زیست شناسی درس بدی گفتم باشه ساعت ۵ و ۶ عصر بیا اومده کتابشو اورده اصلا من هنگگگ من نابود من چشما گرررد دهان باز

اینا چیه تو این کتاب زیست شناسی تجربی ؟؟؟؟

چرا اصطلاحات علمی رو معادل سازی فارسی کردن ؟؟؟

بهش میگم غزل جون برو یه سال دیگه بیا من دوباره باید تحصیل کنم

اخه یعنی چی ..هسته تن = نوکلئوزوم

فام تن =کروموزوم

فامینک=کروماتید

اینا چیه دیگه مگه اسم نوکلئوزوم و کروموزوم و کروماتید چشه؟؟؟

بعد نکته بدترش اینه اینا در سطح دبیرستان هست یعنی میرن دانشگاه با اسامی لاتین اینا رو میخونن ..فکر کنید فقط چه بل بشوی ذهنی بوجود میاد ؟

حالا طرف بخواد تحصیلات خارج از کشورم داشته باشه دیگه شاهکاره...

اخه کسی نیست بگه به اصطلاحات علمی چکار دارید

مگه همه چیزو باید فارسی کرد ؟؟؟

...

موهامو کوتاه کردم

امروز با آن روی علم زیست شناسی روبرو شدم چقدرم زشت بود اون روی زیست



نظرات 6 + ارسال نظر
کاترین جمعه 2 اسفند 1398 ساعت 14:36 http://onclouds.blogfa.com

فویل =پوش برگ
ترافیک = شد و امد
پلاسما= خوناب
کلروپلاست =سبزیدیسه
واکوئل= کریچه
سیتوپلاسم = میان یاخته
همچین چیزایی تو کتاب ما هست

خدا بهتون صبر جزیل عنایت بفرماید و عقل سلیم به کسانیکه اینا رو معادل سازی کردن

انه پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 ساعت 16:19 http://manopezeshki69.blogsky.com

سلام
اصلا هنگ کردم چطور همچین چیزای چرندی رو بهشون یاد میدن اصلا هنگ کردم بخدا که اگه به من قبل خوندن این پست میگفتن فام تن عمرا میفمیدم منظور کروموزومه!!!خدایا قیامت رو برسون دیگه اینجا اوضاع خیلی خرابه

سلام عزیزم
خودمم کاملا گیج بودم

بلاگر چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 07:26 http://tosan35.blogsy.com

نوشتی موهانو کوتاه کردی،از دید من موی بلند یا لباسهایی که نشانه خاص زن بودن هستن، حتی برای همسرانشون کم شده،عقیده دارم زن بودن واقعی باعث میشه آقایون هم رفتاراشون مردانه باشه و برعکس

نوشته هاتون رو خوندم و باهاش تا حد زیادی موافقم در مورد کامنت قبلی امیدوارم دلگیری ایجاد نشده باشه فقط میخواستم نحوه بیانتون رو بدونم که متوجه شدم با این کامنت و اما من موهام رو یه مدل زیبای زنانه کوتاه کردم در واقع از حجمشون کم کردم به دلایل زنانه خودم

بلاگر سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 19:02 http://tosan35.blogsky.com

چرا خانمها دیگه دامن نمیپوشن؟

چون الان هوا سرده تابستون بشه میپوشن
چرا چنین کامنتی گذاشتید؟؟؟

تیلوتیلو سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 12:42 https://meslehichkass.blogsky.com/

موهای کوتاه مبارک
اخیش
کلی راحت تر میری حمام و کلی راحت تر سشوار میکشی و یه عالمه هم خوشگل تر شدی
مبارکت باشه عزیزم
من دوست گیجی هستم - بازم رمز را گم کردم و دیروز اصلا خجالت کشیدم بگم که رمز را گم کردم

مرسی مهربان جانم
وای اره بخدا اصلا موهای کوتاه یه خوشکلی دیگه ای داره دیدم که میگمااا
ممنونم
گذاشتم برات رفیق جانم

پیشاگ سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 11:03 http://bojboji.blogfa.com

جدیییی ؟ من خیلی وقته دوربرم بچه مدرسه ای نیس که ببینم چه خبرهه
من یادمه تو کتاب عربی خودمون اسم ایزاک نیوتون تبدیل شده بود به اسحاق نیوتون !!!!!!!!!
اینا دیگه واقعا فاجعه هست

اوهوم اصلا هنگ کردم وقتز کتاب رو خوندم
ایزاک نیوتن حالا یه چی آخه اصطلاحات علمی
واقعا فاجعه هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد