متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۱۸۳

دیروز روز خیلی سخت و بدی داشتم ...اما تونستم تا اخر شب خودمو جمع و جور کنم و دیروز را توی همون دیروز رها کنم ....امروز روز خاصی هست برای من ..

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 19:16

سلام
فک کنم یه چیزایی اصلا به ماها نمیااااد مثلا شانس!!!
سال گذشته یه دوره اموزش رو گذروندم وازمون نهایی قبول شدم و یه پیشنهاد کاری مربوط به دوره اموزشی روز ازمون از شخصی دریافت کردم ولی خب شانس هم که با ما داشت کنار میومد این کرونای وااااااا مونده بدو بدو ازراه رسید
فک کنم این کامنت مربوط به پست قبل میشه

سلام
چی بگم والا

بلاگر سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 14:19

روزهای سخت هستند که روزهای خوب و آروم را با معنی میکنند !

اره درسته

پیشاگ سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 12:59

من دیر رسیدم
ولی برات ارزوی یه روز شاد و خوب دارم

شما که عزیزی
بوس به لپت

تیلوتیلو سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 09:24 https://meslehichkass.blogsky.com/

آفرین دخترجان
روزهای سخت را باید توی همان تاریخ خودشون رها کرد و دیگه بهشون فکر نکرد
اما بعدش نیاز به یه تجدید قوای حسابی هست

عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد