متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۷۸

الان که نزدیک به ساعت ۱۱ صبح هست دمای هوای شیراز در فضای باز ۱۳ درجه هست و اصلااااا و ابدا سرد نیست ولیییییی شما تشریف بیارید داخل ازمایشگاه ما تا متوجه بشید دمای اینجا احتمالا بالای ۵۰ درجه هست یعنی هم شوفاژ ها باز هستن هم گرمایش اسپلیت ها و هم همکاران محترم لباس گرررم پوشیدن و در ها رو هم بستن ...چند روز پیش انقدر اونها در رو بستن و من باز کردم که اخرش نزدیک بود دعوامون بشه حالت تهوع از اینهمه گرما و بخصوص باد گرم اسپلیت که باعث کم شدن اکسیژن محیط هم میشه به ادم دست میده ....لادن میگه گناه دارن سردشونه حالا خودش از گرما لپاش گل انداخته بود رسما سونا راه انداختن ..از بالا اومدن بهمون گفتن چرا اینجا انقدرررر گرمه ولی یکی نیست بهشون بگه اون اسپلیت ها و شوفاژهای با دمای بالا را ما روشن نکردیما اونا مرکزی هستن دماشون را کم کنید خدایی امسال واقعااا شیراز گرم بود اصلا پاییزی و زمستونی نبوده که تا الان خدا بهمون رحم کنه بارون هم که اصلا نباریده اینجا 

.

پ.ن: 

امشب جراحی دوم را انجام میدم سمت مقابل (بار قبل سمت چپ و اینبار سمت راست) ساعت ۸ شب و وقت بسیار بدی بهم داده تا برگردم خونه ساعت ۱۱ شب شده 

نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 11:05 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام سارای نازنینم
حال و احوالت چطوره؟
جراحی چطور پیش رفت؟
سرکار هستی یا خونه استراحت میکنی؟
یه خبری از حالت بده دخترجان

سلام عزیزدلم
ممنون از احوال پرسیت
جراحی خوب بود خیلی سخت نبود مثل دفعه پیش البته استرسم خیلی کمتر بود
سرکار هستم البته میشد نرم ولی سرگرم بودن بهتره
مرسی که جویای حالم شدی مهربون

ویرگول یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 17:11

اینجا هم نسبت به پارسال خیلی هوا ملایم تره
من کلا سرما رو دوست ندارم ولی انقدر گرما که تو می گی واقعا خفقان آوره
امیدوارم عملت به راحتی انجام بشه عزیزم، مواظب دوست من باش

درسته از اخبار متوجه شدم که امسال در کل هوای سرد مثل پارسال یا سالهای گذشته نبوده هیچ کجای دنیا
واقعا توشیراز که لازم نیست انقدر دمای وسیله ها رو زیاد کنن
ممنونم عزیزدلمممم

ربولی حسن کور یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 11:55 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
اینجا هم امسال هوا گرم تر از حدمعموله و بارندگی چندانی نداشتیم.
امیدوارم این بار مشکل کمتری بعد از عمل داشته باشید
راستی ده پست را حذف کردین؟ (از روی شماره داخل تیتر میگم)

سلام
امیدوارم دست کم بباره تا اخر بهار وگرنه تابستون خیلی خشکی خواهد بود
ممنونم
اوااا نه بجای ۳۷۸ زدم ۳۸۸
درستش کردم

پریسا یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 10:59 http://parisabz.blogsky.com

واقعا چرا انقدر گرمه؟! من نصفه شب بیدار شدم دیدم خیس عرقم با تاپ خوابیدم
خدا بهت سلامتی بده همشهری

آخ آخ فقط خدا بهمون رحم کنه بارش داشته باشیم
.
ممنونم ازت دختر شیرازی

تیلوتیلو یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 10:58 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام سارای عزیزم
نمیشه فردا را مرخصی بگیری؟
11 شب رسما دیگه نصفه شبه...

من که کلا بخاری دفتر را خاموش کردم
اسپلیتهای خونه هم روی مینیمم هستند
خودم یه لباس گرم میپوشم و از خنکی هوا لذت میبرم
ولی امان از این گرمایش های مرکزی...
خونه خاله که میریم رسما تبخیر میشیم... من از راه میرسم در و پنجره هاشون را باز میکنم

سلام تیلو جانم
اگر ببینم وضعیتم طوریکه که نمیتونم برم یا بمونم نمیرم یا برمیگردم این دوتا جراحی یه مقدار زیاد بودن چون تقریبا کل فک هر سمت درگیر هست
.
وای منم اونجا بهشون میگم دست کم درها رو باز بزارید ولی چون گربه ها تشریف میارن داخل درها رو میبندن پنجره هم که نمیشه باز کرد
اینجا ما داریم حسابی پخته و برشته میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد