متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۸۵

عضو جدید و براق و فعلا کم صدای خانه :

دیشب یه سر رفتم فروشگاه سرکوچمون یه لوازم خانگی بزرگ هست که از قضااااا (به قول اقوی همساده) نقد و اقساط با علوم پزشکی هم کار میکنه دوتا جارو برقی دیدم که یکی اش قیمتش دوبرابر اون یکی بود و خیلی هم دلم را برده بود و گفتش نصفشو پیش میگیره و بقیه اش اقساط ۱۲ ماهه با ضمانت طلا یا چک صیادی (۱۲ فقره) ولی اون یکی دیگه رو میتونستم همون دیشب نقد بردارم و نصف این یکی قیمتش بود با حساب کتابی که کردم دیدم خییییییر امکان پذیر نیست یه قسط دیگه؛ حتی بگو ماهی ۱ تومن حتیییی ۷۰۰ تومن؛ منم جارو برقی را خیلی لازم داشتم دلو زدم به دریا و اون یکی را که مناسبتر بود برداشتم نقد و اوردم خونه دوتا عیب داره که تو ذوقم میزد یکی طول سیمش هست که ۵ و نیم متره اون یکی ۱۵ متر بود و یکی خرطومیش که عادی هست و اون یکی کنفی بود ولی خب اینم خوبه راضیم امیدوارم باهم دوستای خوبی بشیم و کنار بیایم و همدیگه رو اذیت نکنیم اون یکی را فعلا گذاشتم تا سرفرصت ببرم نمایندگیش ببینم میشه تعمیرش کرد 

نظرات 5 + ارسال نظر
قره بالا چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 23:27

سال نو مبارک سارا جان

ممنونممممم عزیزدلم

مگی چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 03:59

مبارک باشه
خرید لوازم خونه خیلی هیجان‌انگیزه،
ایشالا به زودی بتونی قسطهای بیشتری بدی اما نیازی به قسط دادن نباشه

ممنونم ازت دوست عزیز

تراویس بیکل سه‌شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 16:20 https://travisbickle2.blogsky.com/

جاروبرقی نو مبارک.
شیرینی اش یادتون نره

مرسی

ربولی حسن کور سه‌شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 13:12 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم بادش براتون بوزه

سلام
منم امیدوارم

تیلوتیلو سه‌شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 12:02 https://meslehichkass.blogsky.com/

به به
مبارک باشه ... نمیخواستی از این رباتها بخری که خودش بدون سیم دور خونه برای خودش قدم بزنه و کارت را ساده کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من دلم پیش اوناست ولی به قول خودت فعلا از نظر مالی امکانش فراهم نیست

مرررسی عزیزززم
چرا اونو که خیلی دلم میخواد و تو فکر خریدش هستم اما خب به قول خودت فعلا امکانات مالی در همین اندازه بود برای همینم به پس اندازم ناخنک زدم که وقتی حقوق دادن جایگزین کنم چون واقعا نیاز بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد