متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۸۹

دیروز را دو ساعت پاس گرفتم که برم دنبال کارای وام  ببینم پرداخت میکنن یا نه  صبح اول وقت رفتم بانک شعبه مورد نظر که ببینم چکار کنم بهم میگه چون پولت یک سال هست توی بانک خوابیده این مبلغ وامی که میخوایی بهت تعلق نمیگیره باید ۹ ماه پیش میومدی که اون مبلغ را بهت بدیم !!!!! حالا فقط نصف اون پول را میتونی وام بگیری ...منکه اصلا سر در نیاوردم چی میگه میگم اخه روزی که من اومدم اینجا حساب باز کنم خودتون گفتید شرایط را و نگفتید که باید تا فلان زمان بیام تا اون وام را بهم بدن میگه اصلا حسابت چیه میگم فلان میگه اهااااا اونا اره ولی با پول خودت انقدر بهت میدن (یعنی مبلغ وام دقیقا اندازه پول خودمه مثلا ۱۰ پول خودم ۱۰ هم وام میشه ۲۰ ) در حالیکه بهم همون روز بهم گفت غیر از پول خودت مثلا ۲۰ بهت میده وام ....هیچی خلاصه گفتیم عیب نداره حالا همینو هم بدید  رفتم دانشکده که به لادن بگم بیاد ضامنم بشه از اقای معاون بانک کد شعبه را پرسیدم یه کد داده حدود ۸ رقم !!!گفتم شاید کدشون انقدر دیگه ...گواهی کسر از حقوق را از دانشکده گرفتیم و رفتیم بانک همه کارها رو کردیم اخرکار جناب معاون  نگاه به گواهی کسر حقوق میندازه میگه چرا بجای کد شعبه شماره تلفن شعبه را زدید میگم از شما پرسیدم کد شعبه چیه شما اینو دادید بهتون هم گفتم چقدر طولانیه گفتید بله .......گیج بود طرف کلا فکر کنم ....خلاصه گفت فعلا بزارید باشه بقیه کاراتون بکنید امیدوارم رییس بانک ایراد نگیره ......و اکنون منتظر تماسشان هستیم برای امضا و واریز وام 

احتمالا صد سال دیگه هم باید منتظر این مورد باشیم .....فقط خوبیش اینه بدون سود هست اما بدیشم اینه ۱۲ ماهه هست و قسطاش یه خورده سنگین میشه 

.

پ.ن: 

چطوری بدون ضامن و ودیعه میلیارد میلیارد وام میگیرن و الفرار به هیچ جای هیچکسم نیست اما نوبت مردم عادی میشه انقدر سفت و سخت هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 12:14 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام دوست جان
پروسه بانک که اصلا گفتنی نیست ... یه روز زود بری میگه امروز اینقدر جریمه ش هست
دو روز دیر بری میگه امروز اومدی... اینقدر جریمه ش هست ... یعنی ما که نفهمیدیم کی بریم که درست از آب در بیاد
تازه بعدشم هزارتا ایراد میگیرن
تنها کاری که خیلی خوب انجام میدن گرفتن پول هست
امیدوارم عروسی بینهایت خوش بگذره و همه اینا را بشوره ببره

سلام عزیزدلم
واقعا همینطوره
مرسی امیدوارم

قره بالا پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 11:48

اونا تخم دو زرده میکنن
ان شاءالله زودتر جور بشه

لابد
ان شاالله

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 11:35 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
پس پول لباس ها داره جور میشه!
فقط من نفهمیدم پارسال میتونستین بیشتر وام بگیرین حالا که پولتون زمان بیشتری توی بانک مونده کمتر میتونین وام بگیرین؟!

سلام
والا اگر به اینا هست عروسی ۲۷ ام اینا ۱ خرداد پولو واریز میکنن
والا خودمم متوجه نشدم درست ولی اره همینو میگفت در واقع اون وقتی که من این حساب را باز کردم برای پس انداز بود گفتش حساب قرض الحسنه تسهیلات باز کن بتونی روش وام بگیری و این حساب را خودش پیشنهاد داد حالا میگفت حسابت فقط ورودی داشته و خاموش بوده و باهاش کار نکردی و خروجی نداشته و اون وام بهش تعلق نمیگیره و باید ۹ ماه پیش میومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد