متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۸۴

دهم اسفند که میشد ۵ شنبه با ورثه توی باغ قرار یه دورهمی زنونه داشتیم اما از دو روز قبلش بسیاااااار هوا سرد شده بود و خب باغ هم توی منطقه ای هست که دمای اون از شیراز چند درجه سردتره با اینکه ویلا و وسایل گرمایشی هست اما ترجیح دادن دورهمی را کنسل کنن دقیقا از عصرش بود که یکی یکی شروع شد: سه تا کرونا شدید، دختر عمویی که قراره بعد از عید عروس بشه ابله مرغان  ،خواهرزاده اش ابله مرغان، خواهرزاده های خودم و خواهرم سرما خورده و کلا ورثه پِت شدن تا همین الان که دارم مینویسم هنوز هیچکس خوب نشده فقط خدا رحم کرد دور همی کنسل شد وگرنه ما هم میگرفتیم، اوناییکه کرونا گرفتن کیش بودن و قشم و اوناییکه سرما خوردن و ابله شدن از مدرسه و مهد بچه ها گرفتن

.

پ.ن: روزهای اخر سال هست و اندکی سر ما شلوغ هست به این ها اضافه میشه کارهای خونه تکونی که صد البته هزار سال طول میکشه تا من انجامش بدم 

.

۲: بسته های پستی ام هیچکدوم نرسیدن اون سفارش از اینستا هم که چند وقت پیش داده بودم و گفتم همه میگن کلاه بردارن هیچ خبری ازش نیست پول نازنینم 

.

۳: پرده ها را شستم و اتو کردم و اویزون شدن دیوارها را تمیز کردم و قالی ها را از قالیشویی تحویل گرفتم و بسیااااااااار تمیز شدن دستشون درد نکنه اتاق ها مرتب شدن و تمیز حتی  زیر سرویس خواب و کمدها و پشتشون و دیوارهای اتاق ها،  پتوها و روتختی ها و چادرنمازها و همه شسته شدن ظرفای مهمون و اینا شسته و سلفون پیج شدن که گرد و خاک نگیرن کارای اشپزخونه ۸۰ درصد انجام شده و متاسفانه با نهایت تاثر و تاسف جاروبرقیم با صدای مهیب و بلند شدن دود ازش به ملکوت اعلی پیوست  و من الان جاروبرقی ندارم  و منتظرم سرماه حقوق و اینا بدن ببینم میتونم یکی بخرم 

.

۴: امسال قورباغه های بزرگی قورت دادم بار مالی زیادی روی من هست که امیدوارم با گرفتن این وام اخر که البته نمیدونم کی میدنش بهم  (امیدوارم وقتی بدن که بدرد بخوره )بتونم سبک کنم این بار را و دوتا از وام هایی که الان دارم قسطشو میدم تسویه کنم و فقط بمونه این وام و یه وام کوچولو که قسطش سبکه و ۴ تا دیگه بیشتر ازش نمونده 

.

و یه عالمه حرف دیگه که مجال گفتنش نیست ....

نظرات 6 + ارسال نظر
Lily سه‌شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 07:18

به نظرم شما فرد خیلی دقیق و بابرنامه‌ای هستید که زندگی رو خیلی قشنگ مدیریت می‌کنید. اگر شکایت از اون پیج اینستاگرامی بکنید احتمالا نتیجه می‌گیرید یکی از آشنایان از عملکرد پلیس فتا خیلی راضی بود.

شما به من لطف دارید دوست عزیز ممنونم ازتون شما هم خیلی مهربان هستید .
ممنون از راهنماییتون

بوکانر دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 19:39

دوست عزیز
موتور همه جارو برقی ها یک شکل و اندازه هستن
فقط از نظر قدرت تفاوت دارن که اون هم با توجه به گفته های شما
از همون نوع معمولیه و عوض کردنشم یه ربع کار داره
اونی که گفته قدیمیه و یدکیش گیر نمیاد
شک نکنین داره دروغ میگه
حالا یه کاری میکنین از مرودشت بیام شیراز براتون تعمیرش کنم و برگردما

اقا بیا ببر تعمیرش کن دعاتم میکنم شب عیدی

بوکانر دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 18:56

سلام
لازم نیست جارو برقی نو بخرید
همینو تعمیرش کنین
موتور جاروبرقی حدود ۸۵۰ تومنه
تعویضشم کاری نداره
حتی خودتونم میتونید
ولی جاروی نو خیلی گرونتر در میاد

سلام دوست عزیز
والا خودمم دلم میخواد دوباره تعمیرش کنم برای بار سوم ولی متاسفانه قطعاتش پیدا نمیشه و این مشکل بزرگی ایجاد میکنه دفعه قبل ده روز توی تعمیرگاه موند حالا هم اینجوری ضمن اینکه بار قبل بدون تعمیر موتور ۲ تومن هزینه ام شد خدا میدونه اینبار چقدر بشه

ویرگول دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 17:54 http://Haroz.blogsky.com

چقدر یه جاروبرقی می تونه وقت نشناس باشه اخه؟ بی تربیت
امیدوارم نه تنها زود حقوق و عیدی رو بدن، بلکه کای هم پاداش بگیری
وای آفرین دختر خیلی خوب پیش رفتی تو خونه تکونی (بزنم به تخته)

کلا ایشون خیلی بی تربیت و بی ادب تشریف دارن داشتم جارو میکشیدم خاموش شد چنان بوی سوختگی ای هم توی خونه پیچیده بود نگفتنی اولش فکر کردم اتش گرفته
ویرگووول خدا از دلت بشنوه عزیزم
اره ببین من وقتی دوشاخه رو میزنم به برق دیگه باید یکی بیاد از برق منو بکشه مامانم که گفتن فقط کافیه بگی ای کمرم یا ای پاهام اخ پوست دستم خشک شده میاااام برات

تیلوتیلو دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 13:23 https://meslehichkass.blogsky.com/


وقتی یکی از وسایل خونه به ملکوت اعلی میپیونده حس جالبی نیست به خصوص با این قیمتای نجومی...
خوب شد دورهمی کنسل شد... و خدا را شکر که سالم هستید


اصلا وقتی دود ازش بلند شد شوکه شدم خیلی حالم گرفته شد اخه دو سه ماه پیش تعمیر شده متاسفانه قطعاتش هم پیدا نمیشه
ببین واقعا خدا رحم کرد وگرنه خیلی ناجور میشد

ربولی حسن کور دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 13:15 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خداروشکر که دورهمی کنسل شد وگرنه الان ورثه هم آبله مرغان داشتند و هم کرونا!
سالهای پیش که حقوق اسفند را کمی زودتر میدادند امیدوارم امسال هم همین کار را بکنند.
گرچه امسال هنوز حتی کارت هدیه روز مرد را هم به ما ندادند!

سلام
اره والا اون دختر عمویی که عروسیش هست متاسفانه همینجوری شده هم ابله مرغان گرفته از خواهرزاده اش و هم کرونا دیشب قشنگ مثل لبو قرمز بود و کل بدنش ملتهب و تب دار
اره به ما هم زودتر میدادن منم امیدوارم مثلا هفته اینده واریزی باشه ببینم چه میکنم
روز زن به ما فلاسک اب سرد از ایناییکه برای کوهنوردی میبرن دادن تازه جنسشم خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد