متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۸۲

یه خرید از یه سایت انجام دادم که البته هنوز به دستم نرسیده ولی گویا پروسه خیلییییییییی طولانی مثلا دو سه ماهه داره برای تحویل و اینکه دقت نکرده بودم به کامنتهاشون گویا همه ناراضی ان و اونها رو کلاهبردار و اجناسشون را بدرد نخورترین (اشغال در واقع) میگن و منکه الان  شدیدا پشیمون هستم ولی کاری هست که شده میلیونها بار به خودم گفتم خرید اینترنتی نکنما ....امیدوارم واقعا اینجور نباشه و پولم هدر نشه 

.

من رابطه خوبی با ترشی ها ندارم مگر موارد خیلی خاص اما الان ترشی انبه خوشمزه ترین ترشی ای هست که خوردم 

یه خوراکی بی نهایت معرکه 

چرا تا حالا امتحانش نکرده بود واقعا


نظرات 3 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 15:59 https://anti-efsha.blogsky.com

سلام. حتی دیجی‌کالا با اون معروفیتش، گاهی جنس بنجل می فرسته! ولی من پارسال یک کتاب رو آنلاین خریدم و راضی هم هستم.

اره همینطوره
من کتاب زیاد بصورت انلاین میخرم تقریبا همیشه و خیلی زیاد راضی هستم بالاخره میدونم که چی میخوام بخرم

تیلوتیلو یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 12:47 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام عزیزم
من خرید اینترنتی را خیلی دوست دارم و هروقت خرید کردم راضی بودم

من ترشی انبه خوردم ولی چرا دوباره نخریدم و تکرارش نکردم با اینکه میدونستم خوشمزه ست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزدلم
منم دوست دارم گاهی راضی بودم گاهی هم نه اما اینبار نمیدونم چی میشه خریدم
.
حتما دوباره امتحانش کن

خانوم ف یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 12:42 http://khanomef.blogsky.com

اگه بالای ۵۰۰داده باشی و نرسه و برسه و بنجول باشه خیلی بده:(
ضربه ی روحیش تا مدت ها خوب نمیشه

متاسفانه دو برابر این مبلغ پول دادم و الان عمیقا پشیمونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد