متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۴۰۰

ما ۱۱ تا دختر عمو هستیم از متولد ۵۹ تا ۸۲ که نمیدونم چرا مادرهای ما اسم ۳ تا از ما ها رو سارا گذاشتن طبعا فامیلی هامونم یکی هست 

دست بر قضا  اسم و فامیلی دوتا از جاریهامم دقیقا مثل من هست یعنی سارا ...

اینو داشته باشید

دیشب میخواستم قسط بانک را واریز کنم 

کارت حقوقم و بانکش با کارتی که قسط میدم و بانکش متفاوت هست و من از کارت حقوقم مبلغ قسط را به اون کارت قسط واریز میکنم و پرداخت اقساط انجام میدم 

دیشب هم قصد داشتم مبلغ قسط را که کم هم نیست به کارت قسط واریز کنم و کردم 

اما موقع پرداخت قسط میزد کمبود موجودی ؟؟؟!!!!! 

من موجودی گرفتم و دیدم بله پول واریز نشده 

پس پول را به کارت کی زدم؟؟؟؟؟ 

شماره کارت و اسم بانک را توی گروه ورثه و گروه جاریها گذاشتم اما معلوم شد هیچکدوم توی اون بانک حساب و کارتی ندارن

به خودم گفتم خدایا تراکنش موفق به کارتی به نام من و هم بانک من کیه اخه؟؟؟؟؟؟؟؟ منکه شماره کارت کس دیگه ای رو ندارم 

هیچی دیگه گفتم فردا یعنی امروز صبح برم بانک ببینم چی شده این پول و حساب مال کیه !!!!!!! 

صبح لباس پوشیدم و حاضر شدم برم بانک و دنبال کارت ملی ام میگشتم که توی کیف کارتها دیدم پشت کارت ملی ام یه کارت بسیاااااار زشت  دیگه هم هستم که چون رنگش سورمه ای هست هیچ نوشته ای روش پیدا نبود (نوشته هاش رنگ مشکی بود و کمی برجسته) و هیچ شباهتی هم به کارت بانکی های معمول نداره شبیه یه کارت ویزیت محکم بود دراوردم نگاش کرد دیدم عههههههه این یه کارت بانکی به نام خودم هست از همون بانک کذایی


داستان این بود : 

  چند ماه پیش موقع گرفتن وام توی بانک بهم گفتن بصورت انلاین باید یه حساب باز کنم  در حالیکه من توی اون بانکی که میگفتن باید حساب باز کنی از قبل حساب و کارت داشتم اما قبول نکردن و گفتن باید انلاین حساب باز کنی جالبترش این هست که نه وام را به حساب جدید واریز کردن (به همون حساب قبلی ریختن) نه اقساط را از این حساب کم میکنن از همون کارت قبلی کم میکنن فقط حدود ۳۰۰ هزارتومن بابت بازکردن حساب و صدور کارت و این صوبتا ازم گرفتن 

 منم چون کلا با این حساب و کارت کاری نداشتم به کل فراموشش کرده بود و با کارت ملی ام همون روز گذاشته بودم توی کیف فقط همون روز اول تو بانک یک واریز و برداشت برای کارای وام ازش انجام شد که باعث شده بود شماره کارت توی اپ واریزی ام باقی بمونه 


خلاصه رفتم موجودی گرفتم دیدم اره پول به این کارت واریز شده و چون اس ام اسش فعال نبوده متوجه نشدم من 

خدا رو شکر تا بانک نرفتم وگرنه خیلی خیط میشدم 



نظرات 9 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 16 مهر 1403 ساعت 07:46 http://leiligermany.blogsky.com

حالا تو فامیل شما رو چطور از هم تفکیک می کنند؟؟مثلا میگن سارای قدبلند یا سارای عمو محمد؟؟ جاری هم نام هم برای مادرشوهر باعث تفکیک پذیری مجزا میشه

همون یا....مثلا سارای عمو محمد
جاریها چون هممون مامان هستیم مثلا مامان پویا مامان فلان ...نبودیم هم زن فلان (اسم پسرشون)

امیرحسام دوشنبه 9 مهر 1403 ساعت 19:33 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام؛
چقدر از این حساب ها در بانک های مختلف باز کردیم و ته مونده ای درش داریم. یک دوستی می گفت درسته این مانده حساب ها برای ما چیزی نمیشه اما شما روی هم که حساب کنید مبالغ بالای از انباشت حساب های مردم تو بانک ها خوابیده.

سلام
همینطوره و درست گفتن

قره بالا چهارشنبه 4 مهر 1403 ساعت 22:43

خوبه حالا تا اونجا نرفتین ها

آره

ویرگول یکشنبه 1 مهر 1403 ساعت 22:28 http://Haroz.blogsky.com

خواهر اسمت با کلاسه ها از اون اسمهاست که خیلی شیکه
حالا چرا ۳ نفر باید همین اسم رو تو فامیل داشته باشن آخه؟ این همه اسم تو دنیا
خدا رو شکر اسم خودم تکه (ویرگول خودشیفته)
من اگه بودم تا صبح سکته می کردم چون کلا عجول هم هستم خیلی صبر کردن برام سخته. خدا رو شکر بخیر گذشت حالا

مررررسی
والا همینو ما هم میگیم تازه فقط اسم ما سه تا نیست اسمهای دیگه هم تکراری داریم مثلا فکر کن ۴ تا مریم داریم
خوووووش بحالت (سارای تکراری)
ببین یعنی من تا خود صبح تو مغزم همه چیزو سرچ میکردم و هزاربار به خودم حرف گفتم که چرااااااا دقت نمیکنی کار همیشگیت هست و این چیزا
اره واقعا

عسل بانو یکشنبه 1 مهر 1403 ساعت 22:08

حالا مادر شوهرتون سه عروس با یک اسم و فامیل رو چطور پیدا کرده

هم با هم فامیل هستیم و هم اینکه اسم فامیل ما منسوب به مکان هست
مثلا تهرانی
شیرازی
تبریزی

تیلوتیلو شنبه 31 شهریور 1403 ساعت 09:01 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
عجب ماجرایی...
این هم نام بودن توی فامیل نزدیک ماجرایی داره برای خودش ها...

سلام رنگی جونم
اره والا

خواننده خاموش جمعه 30 شهریور 1403 ساعت 10:52

اسم دختر منم ساراست و خیلی این اسمو دوست دارم.
از اسم من و فامیلی من سه تا تو فامیلمون داریم یکی عمه ام، یکی دختر عموم و یکی من، و این تشابه اسمی چند بار منو به دردسر انداخته چون هم اسم یکی هست هم فامیل و هم حتی پسوندمون

عزیزم
ما هم چندین بار دچار دردسرهای همین تشابه شدیم

ربولی حسن کور جمعه 30 شهریور 1403 ساعت 10:14 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
توی بعضی از روستاها دیدم که چند نفر توی یک کلاس اسم و فامیل مشابه دارند. معمولا با نام پدر صداشون میزدن.

سلام
بله همینطوره

Fall50 جمعه 30 شهریور 1403 ساعت 00:08

سلام‌.سارا یک اسم بین المللی است که همیشه به روزه وبنظرم تمام خصوصیات یک اسم خوب رو داره . پاینده باشید.

سلام
همینطوره
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد