متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۹۵

دبیرستان که بودم سریال در پناه تو را نشون میداد بعد توی سرویس یکی از دخترا گفت میگم بچه ها این "پری امیر خمره" کدوم بازیگره نقشش چیه ؟ نمیدونم چرا اسم و فامیل اون بنده خدا رو اینجوری خونده بود یهو دخترا همه زدن زیر خنده و گفتن باباااا اون "پری امیر حمزه" هست  حالا شبیه این جریان دیروز اتفاق افتاد یکی همکارا که داشتن کار ثبت انجام میدادن گفتش میگم خانم فلانی (من) ما اسم" فرضیه " مگه داریم ؟؟ گفتم فرضیه ؟؟ بعدش با یکی دوتا از بچه ها نگاه کردیم و متوجه شدیم نوشته شده "مرضیه" منتها گردی سر "میم" را سربالا نوشته ....هیچی اینجا از درز دیوار هم میخندن چه برسه همچین سوتی ای 

.

پ.ن:

امروز خیلی بی حال بودم دست و بازوها و پاهام درد میگرفت در واقع عضله هام میگرفت و قلبم با شدت زیادی و ضربان بالا میزد کاملا مثل یک وسیله کم باتری انقدری که گاهی مجبور بودم دراز بکشم توی اتاق رست به شدت هم خوابالو بودم انگار صد سال بود نخوابیده بودم خودم فکر میکنم گرما زده شده بودم دوتا لیوان اب با نبات زعفرانی خوردم خنک یه کم سرپا شدم همچنان هم بی حالم حالت تهوع هم داشتم و سرگیجه اما خیلیییییییی کمتر از صبح 

.

یکی از دوستانم دندون جلوشو عصب کشی کرده و ترمیم دندون ۲ را حالا رنگ دندونه حالت ابی تیره شده و بعد از گذشت ۳ ۴ ماه لق شده !!!!!!!!! ندیده بودم تا حالا همچین چیزی .


نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 13 مرداد 1403 ساعت 13:40 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام عزیزدلم
دلم برات تنگ شده
چرا نمیای به تابستون غر بزنی؟
چرا یه پست نمینویسی که از حال و احوالت خبر دار بشیم؟

سلام تیلوی رنگی قشنگم
فدای دلت عزیزم
ببین یعنی انقدرررررر گرمه انقددرررررر گرمه من کارام تمون میشه فقط غش نمیکنم تا به حال مردادی به این شدت گرم نگذرونده بودم ...
ممنونم از احوال پرسیت دوست جانم مینویسم به زودی اصلا وقت نمیشه یعنی در واقع تنبلی میکنم

تیلوتیلو یکشنبه 17 تیر 1403 ساعت 11:41 https://meslehichkass.blogsky.com/


اسم را خیلی خوب خوند

اخ از دست دندون

اصن عالی بود بعد چون ما اونجا پذیرش اتباع هم داریم با اسمهای عجیب گفتیم شاید واقعا فرضیه باشه

خواننده خاموش چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 01:48

دقیقا اتفاقی که برای دندون من افتاد و دندون جلویی بالا رو عصب کشی کردم و دو رنگ شد و به رنگ آبی در اومد و بعد تقریبا دو سال یه روز حین شام خوردن افتاد و من فک میکردم تو برنج سنگ بوده ولی بعد که دیدم دندونمه خیلی ناراحت شدم و چتد روزی کارم گریه بود(دندونم قبلش لق هم شده بود) بدترین حس دنیا رو داشتم و حتی تا همین الانم به خاطرش ناراحتم

واقعا همینطور احساس خیلی بدی به ادم دست میده یه جورایی ادم شوکه میشه بخصوص دندونی که توی دید هست و کاملا موثره توی چهره

ویرگول سه‌شنبه 12 تیر 1403 ساعت 21:50 http://Haroz.blogsky.com

ای مرده شور ببره هر چی دندونه راحت شیم (ویرگول درد دندون کشیده به مدت دو هفته)
بخدا من نمی فهمم این دندون که زیر خاک صد سال سالم می مونه چه مرگش تو دهن ما انقدر بازی در میاره
آخ خدا کاش منم گرمازده می شدم امروز اینجا ۱۳ درجه بود. بخدا که روا نیست.
حالا دور از شوخی مواظب خودت باش خواهشا. حالا امروز رو می موندی خونه استراحت می کردی. آب زیاد بخور

آخ گفتی ویرگول امان از این دندون درستشم که میکنه ادم باز بازی در میاره
همین دیگه ماها هم ماشالا به دندون و مو اصلا شاهکاریم
آخییییی خدا نکنه وووی کاش من اونجا بودم هشتک یک عدد سارای خیلی سرما دوست
صبحش تا ساعت ۸ونیم اینا خوب بودم یعنی یه کم احساس کسلی داشتم اما یهو از ۱۰ به بعد خیلی کم انرژی شدم
مرسی ویرگول نازنینم

ربولی حسن کور سه‌شنبه 12 تیر 1403 ساعت 20:35 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
یادم افتاد اسم یکی از هنرپیشه های درپناه تو "شهرزاد میرحاجی عبدالمجید"بود اما توی چند فیلمی که بعدها ازش دیدم اسمشو می‌نوشت شهرزاد عبدالمجید!
احتمالا عصب دندونشو با سم کشته بودن

سلام
اره دقیقا اسمش همین بود حتما طولانی بوده فقط همون اخرشو مینویسن
والا بعید نیست وگرنه چرا باید لق بشه دندونش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد