متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۹۲

نتایج اولیه ارشد هم اومد 

هر ۴ کد ظرفیت های دولتی و ازاد را مجاز شده 

آماااا 

فقط مجاز شده یعنی رتبه اش یه طوری درخشانه که میگه اصلا انتخاب رشته نمیکنم و دوباره ازمون میدم چون فقط و فقط دوتا شهر شیراز و تهران اونم دولتی میخواد ازاد شیراز همین امسال هم ممکنه بیاره ولی ترجیح با دولتی هست که خب قطعا شیراز نمیاره نمیدونم شایدم بیاره اما خب نمیخواد محک بزنه 

بهش گفتم نظر پدرشم زنگ بزنه بپرسه و با ایشونم مشورت کنه 

سربازیشم تا شهریور ۴۰۴ معافیت داره 

.

.

پ.ن: 

وضعیت عمو جالب نیست اصلا و تاریخ ۱۰ خرداد برای عروسی باز هم کنسل شد تازه فردا میرن بیمارستان پورت بزارن 

.

چقدر هوا گرم شده یهو اقا نمیشه جهشی وارد تابستون نشیم یه کم ملایمتر با حوصله ترررررر خو ذوب شدیم که ما

نظرات 6 + ارسال نظر
شبنم جمعه 11 خرداد 1403 ساعت 16:15

سلام
تجربه میگه همین امسال انتخاب کنن و برن ارشد رو بخونن البته که قبول میشن همگی!!
اول دولتی روزانه بعد دولتی شبانه بعد غیرانتفاعی ها و در اخر آزاد. اولویت بندی کنید حتما قبول میشن
ارشد کلا دوسال میشه اصلا بصرفه نیست یکسال از عمر و جوانیشون رو دوباره وقت بزارن
برای انتخاب شهرهای نزدیک رو بزنین حتما کلاس های ارشد همه جا یکی دو روز در هفته هست فقط و حتی کارمندا و شاغلین براحتی می تونن کلاس ها رو شرکت کنن
دانشگاه های یزد اومدین در خدمتتون هستیم
اسم دانشگاه رو هم بگین شاید اصلا خودم اونجا بودم!! آخه منم کارمند دانشگاه هستم

سلام شبنم جان
باهاتون موافقم
حتما بهش میگم ممنون از راهنماییتون
خیلییییی ممنونم باعث افتخاره اشنایی با شما

فرشته چهارشنبه 9 خرداد 1403 ساعت 19:56

قربونت عزیزم
چون رشته اش مدیریت هست متاسفانه استان ما دانشگاه دولتیش فقط چند ساله مدیریت دولتی داره وکلا رشته های مدیریت و حسابداری نداره و فقط آزاد وپیام نورو...یکی از استان های همجوار قبول شده وخوب یک مزیتی که الان داره اینه اساتیدش رو میشناسه و کتاب ها ومنابع رو میدونه و چون اهل اذیت کردن خودش نیست همین جا بهتره ومسافت هم تا شهر خودمون ۴۵۰ کیلومتره زیاد دور نیست
من براش ۵شهر دیگه زدم یزد و کرمان و سمنان ومازندران و دانشگاه خوارزمی الان فقط یزد اومده
البته تو اینها مگه خوارزمی تهران قبول بشه میفرستمش تهران بقیه دیگه به نظرم همین شهر دانشجویی خودش باشه بهتره
سارا جان سال دیگه برای پسر من نمیشه چون بهمن ۸۰ دنیا اومده بهمن ۴۰۲ هم فارغ التحصیل شد اگه تکلیفش مهر مشخص نشه سربازی هست از طرفی فکر کنم اطلاع داره امریه الان از ارشد به بالا شده حتما ارشد باید بگیره مگرنه مشکل میخوره چون سن باباش به اینکه معافیت بگیریم نمیخوره

عزیزدلمی
هر چی خیر باشه ان شاالله براشون پیش میاد
من گذاشتم به عهده خودش که انتخاب رشته بکنه یا نه پدرش هم بهش گفته که از لحاظ تامین هزینه ازاد مشکلی نیست و میتونه از اونجا هم انتخاب کنه دیگه خودش میدونه
.
فکر کنم حتی سرباز هم بشن میتونن درس بخونن و ارشد رو امتحان بدن و اگر قبول بشن بقیه خدمت را بهشون معافیت میدن اما بازم بهتره سوال کنید و بله امریه برای ارشد به بالا هست اینم بهرحال یه دوره هست باید بگذرونن
توکل بر خدا

فرشته چهارشنبه 9 خرداد 1403 ساعت 09:45

سارا جان عزیزم خوبی
من قبلا یکی دودفعه پیام گذاشتم چون من وشما وپسرهامون تقریبا همسن هستیم چه زود گذشت روزی که پسرهامون قبول شدن یادتونه جفتشون هم زنگ زدند برا اون سازمان اسمشو نبر
پسر من که عملا ببخشید قهوه ای کرده ارشدشو البته چون هفت ترمه تموم کرد خیلی فشرده خوند وقت نکرد اصلا نگاه کنه وفاصله اخرین امتحانش وکنکور فیکس یکماه بود خوب نخوند فقط تنها شانسی اورد چون جز ۲۰ درصد استعداد درخشان ورودیش هست دیگه بدون کنکور میره ارشد شهر دانشجویش
از اون طرف سه چهارجا دیگه براش استعداد درخشان زدم فعلا نتیجه یزد اومده اونجا هم میتونه بره
اما معافیت پسر من تا بهمن امسال هست چون بهمن پارسال فارغ التحصیل شده دیگه باید مهر بره
امیدوارم پسر گلت موفق باشه عزیزم بهترین ها برای شما

سلام فرشته جان عزیزم احوالتون چطوره امیدوارم خوب باشید
بله شما رو کاملا به یاد دارم اتفاقا به خودم گفتم نمیدونم پسر شما چکار کرده ارشد رو
یزد جزو دانشگاههای خوب کشور هست و اگر دانشگاه الان خودش هم خوب هست و رشته مورد علاقه اش را داره بره ولی اگر جای دیگه مدنظرش هست به قول اقای دکتر ارزش خوندن داره
یکی از دوستان پسر من هم معافیتش همینطوره
همچنین پسر عزیز شما و خانواده محترمتون

رهــا چهارشنبه 9 خرداد 1403 ساعت 08:22 https://00raha00.blagfa.com/

پس با این حساب باید بشینه و بخونه

بله البته اگر بخونه

ربولی حسن کور سه‌شنبه 8 خرداد 1403 ساعت 20:19 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
اگه حال و حوصله اش را دارن که یک سال دیگه درس بخونن ارزششو داره.

سلام
اره واقعا ارزششو داره امیدوارم همت کنه

قره بالا سه‌شنبه 8 خرداد 1403 ساعت 20:10

اشکال ندارد حالا
این همه آدم ارشد دارن، بیکارن
خیلی بهش فشار نیارید


ان شاءالله وضعیت عمو استیبل بشه

چی بگم والا
.
امیدوارم واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد