متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۷۹

دیشب جراحی انجام شد به اندازه دفعه قبل سخت نبود چون وسعت کمتری داشت بار قبل خیلی تورم داشت و درد اما خدا رو شکر اینبار خیلی خیلی کمتر هست بخیه های بار قبل رو هم نکشید و گفت هنوز زوده این وسط موقع عصب کشی یکی دندان ها زده بود اخرین دندان را شکونده بود (واقعیتش نمیدونم دکتر شکونده بود یا قبلا اسیب دیده بود خودم اسیب دیدگی قبلا ندیده بودم و بعد از مراجعه بار قبل دیدم شکسته شده یه قسمتیش) بهش که نشون دادم خود دکتر گفت نمیدونم کار من بوده یا نه با اینحال برات ترمیمش میکنم و هزینه ای نمیخواد بدی و برام درستش کرد یکی از روکش ها هم گفت ضعیف شده و دوباره چسبوندش  ...یه مراجعه دیگه دارم اونم برای کامپوزیت دندانهای جلو هست که بیشتر جنبه زیبایی داره به قول ما شیرازیا میگیم : بکُش و خوشکلم کن

لادن میگه قبل عید دادی دهن رو سرویس کردنا

این یه قورباغه خیلییییییی بزرگ بود که باید قورتش میدادم سخت بود اما شد 

الحمدلله

.

پ.ن: 

این وسط الان دو سه روز یه کمردرد خیلی بدی گرفتم قسمت پهلو و پایین کمرم که گاها حتی باعث ضعف توی پای چپم میشه که نمیدونم علتش بخاطر سیاتیکم هست یا چی.. 

یکی از همکارا میگفت کمرت دیده به دندونا توجه میکنی گفته بزار منم یه سوسه ای بیام این وسط شاید توجهش جلب شد 


نظرات 4 + ارسال نظر
قره بالا دوشنبه 18 دی 1402 ساعت 07:41 http://Eccedentesiast33.blogsky.com

واااای خیلی خوب بود این پست
خدارو شکر به خوبی تموم شده

ضعف بخاطر درده یا واقعا حس میکنید ضعیف شده؟
اگه واقعا ضعیف شده کاش یه. MRI بگیرید از کمر

عزیزدلمممم
ممنونم ازت خانم دکتر عزیزم
‌.
والا دقیقا نمیدونم الان که دارم اینجا مینویسم بهترم ولی باید پیگیریش کنم

بابا خوشگلهههههه

بابا مهربووووووون

ربولی حسن کور دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 16:51 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
این طور که میگین از همون مهره ها و اعصاب کمرتون هست. حتما یه پیگیری بفرمایید

سلام
ممنونم حتما اینکار رو میکنم

تیلوتیلو دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 12:04 https://meslehichkass.blogsky.com/


خدا را شکر که خوبی و پست به این مفرح و شادی برامون نوشتی
اوه اوه ... از این به بعد با یه سارای زیباتر از قبل و لبخند قشنگ روبرو هستیم


فدای تو دوست مهربونم
الان باید اینجوری منو تصور کنی تیلو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد