متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۷۵

خوابها رو جدی بگیریم :

خواهرم میگفت چندبار خواب دیده بود که به طور واضحی بابا بهش گفته بوده ماشین دست محمد نده خواهرم میگفت بابا را ندیدم اما صداش میومد ..گفتش  متعجب بودم چرا همچین خوابی میبینم  اهمیتی ندادم به خوابم ؛گفتم حتما تو ناخوداگاهم فکر بابا بودم اینجور خواب دیدم  

.

دو سه روز پیش ماشین دست پسرم بود و تا اخر شب کلی کار داشت وقتی اومد خونه گفتش مامان ماشین خاله یه صدایی میده انگار شل و ول هست چرخ هاش  منم بردم به دوستم نشون دادم بهم گفتش که از لنت ترمزش هست و باهاش بیشتر از ۶۰ تا نرو و کلا هم باهاش تو سرازیری و مسافت زیاد نرو 

.

ما خودمون تعمیرگاه داریم روز شنبه ماشین را برد تعمیرگاه و بعد از بررسی دامادمون با چشمای گرد شده به پسرم گفته بود میدونی خدا چقدررررر بهت رحم کرده پسر لنت ترمز ماشین کاملا تموم شده و تسمه تایمشم باید عوض بشه هر لحظه ممکن بوده ترمز ول کنه و ماشین از کنترل خارج بشه 

.

اون خوابی که خواهرم میدید اونم چند شب پشت سر هم ...

انگار نگرانی پدر و مادرا هیچوقت تمومی نداره حتی وقتی زمان و مکانشون از دنیای ما جدا میشه 


نظرات 5 + ارسال نظر

خدا بیامرزدشون
من واقعا به خواب اعتقاد دارم


یلدا مبارک سارا جان

ممنونم عزیزدلم
خدا پدر شما رو هم بیامرزه

یلدا شما هم مبارک خانم دکتر مهربون

Sin سه‌شنبه 28 آذر 1402 ساعت 15:51

سلام
و ایضاً نگرانی فرزندان برای پدر و مادرها. اون هم هیچ وقت تموم نمیشه

سلام
همینطوره

تیلوتیلو چهارشنبه 22 آذر 1402 ساعت 14:00 https://meslehichkass.blogsky.com/

تیلوتیلو چهارشنبه 22 آذر 1402 ساعت 10:12 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
خدا را شکر که بخیر گذشته
واقعا همین هست ... دلواپسی پدر و مادرها پایان نداره ...
خداوند رحمتشون کنه
جایگاهشون بهشت

سلام تیلوی عزیزم
بله واقعا خدا رو شکر
درسته همینطوره
ممنونم عزیزدلم همچنین پدر شما رو

ربولی حسن کور چهارشنبه 22 آذر 1402 ساعت 07:51 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
چه خوب که به خیر گذشته
حالا چرا اینو یه بار پاک کردین؟!

سلام
اره واقعا
نه پاک نکردم اولش یه پی نوشت اضافه داشت که میخواستم اونو پاکش کنم گذاشتمش تو چرک نویس بعد دیگه کار پیش اومد و چند ساعت بعدش درستش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد