متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۷۳

۱: از اول مهر تا همین ساعت یه رژیم سفت و سخت همراه با روزی ۴۰ دقیقه تا ۱ ساعت پیاده روی داشتم یعنییییی محروم از خوردن هر چی خوشمزه جات و سموم مضر هست در عوض مثل بره ناقلا انواع و اقسام سبزیجات حتی بروکلی زشت بیریخت با اون طعم مزخرفش را خوردم آماااااااا با نهایت تاسف و تاثر شما بگو یک اپسیلون سایز کم شده باشه ..از وزن که دیگه نگم بنظر میاد از جاش تکون نخورده اگررررر اضافه نشده باشه حیف اون ۷۰۰ تومنی که برای رژیم به دکتر دادم البته که رژیم ۵ ماهه هست اما آیااااا نباید توی این یک و نیم ماه یک علائم حیاتی از خودش نشون بده ؟؟؟؟؟ بنظر میاد عدد سن روی عدد ترازو اثر داشته و زور موارد هورمونی بالای ۴۰ سال به کاهش سایز حسابی چربیده که اینجوری گیم اوور شدم  سال ۹۵ من همین رژیم را گرفتم و توی تنها دوماه نه تنها به وزن و سایز دلخواهم رسیدم بلکه بیشتر از اونم کم‌کردم اما حالا بازی بدی رو با من شروع کرده لعنتی ....اصلا من میرم یه کیلو نون نون خامه ای با کلی ساندویچ میخورم ..والا

.

ده روز پیش در اثر یه حادثه ای که نمیدونم چجوری حادث شد ساعد دستم بدجوری سوخت و چون دوتا از تاولهای بزرگ پاره شدن و جراحت ایجاد شد برای محیط کار مجبور شدم پانسمان کنم ....لادن نامرد بهم میگفت حالا چرا رگتو زدی  بابا دنیا دو روزه ....شانس اوردم پوستم قلفتی کنده نشد انقدر هم‌میسوخت و درد داشت که ضعف میکردم  الان جای جراحتش تا حدود زیادی بسته شده ولی پوستم رنگش هنوز تیره تیره هست اون پماد سیکالفیت هم تا حالا نتونسته کاری کنه داره تموم هم میشه  امیدوارم جاش نمونه ما به صورت ارثی بسیااااار بد زخم هستیم یعنی جای زخم و اینا اسکار میشه و خیلی ناجوره 

نظرات 7 + ارسال نظر
دریا دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 07:56 http://daryaayeeshgh.blogspot.com

درود بر شما،

برای پیشگیری موثرتر (احتمالاً) از بروز اسکار، لطفا در طول ساعات روشنی روز، ترجیحا با پوشیدن لباس نخی، خنک، و سفید، پوست آسیب دیده را از امواج گامای خورشیدی (نه صرفا نور آفتاب؛ ولو در روزهای ابری) تا زمان بهبود کامل محافظت فرمایید.

خرد پناهگاه و یارتان.

درود بر شما
ممنونم از راهنماییتون دوست عزیز

ویرگول یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 21:55 http://Haroz.blogsky.com

حتمااااا ادامه بده، نبینم ناامید بشیا
اما مهمتر از همه یه آزمایش کامل بده لطفا

حتمااااا
اره بهتر یه چکاپ بشم

ویرگول یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 14:22 http://Haroz.blogsky.com

قوی باش خواهر، منم از فردا شروع می کنم، سفت و سخت.
خودت رو صبح بعد از جیش صبحگاهی وزن کن، تنها زمان وزنگیری صحیحه
الهی بمیرم، من یه بار کتری ابجوش برگشت روم، می دونم چقدر دردناکه. مامان منو برد پیش یه جراح پلاستیک چون از سوانح سوختگی هیچی در نمی اومد. اون بهم گفت هر روز محل سوختگی رو با آب ولرم و شامپوی بچه بشورم و روش رو گاز وازلین بزارم و ببندم‌. تا زمانی که کاملااااا زخم بسته بشه و پوست جدید بیاد. الان به غیر از یه خط ۱۰ سانتی که خیلی شدید بود سوخنگیش هیچیش نمونده

ویرگول یعنی میگی ادامه بدم؟ اصلا موندم چجوری شده که حتی یه گرم هم کم نکردم
.
خدا نکنه عزیزم ...وای وای دختر خاله منم وقتی بچه بود با اب جوش کتری یه سمت بدنش به طرز وحشتناکی سوخت اون متاسفانه روی کف دستش بخاطر پیوند پوست اثر نامطلوبی گذاشته ولی خدا رو شکر صورتش طوری نشد

ربولی حسن کور شنبه 13 آبان 1402 ساعت 16:02 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
میگم قند که ندارین؟
اضافه وزن و بدزخمی میتونه از علائمش باشه ها!

سلام
نمیدونم اصلا چک نکردم سالهاست
که اینطور بدزخمی را میدونستم اما اضافه وزن را نه فکر میکردم برعکس باشه
باید قند و تیروئید را چک کنم فکر میکنم
البته توی خانواده سابقه هم دیابت نوع ۱ و ۲ و هم تیروئید داریم

دوست شنبه 13 آبان 1402 ساعت 15:30

ازبرنامه دکتر جلال مولودی استفاده کنید استاد کرمانشاهن ویزیت آنلاینم دارن

ممنون ازتون

تیلوتیلو شنبه 13 آبان 1402 ساعت 15:07 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام سارای نازنینم
البته که من رژیم خاصی ندارم ولی میدونی که مدتهاست که شیرینی نمیخورم
عددش خیلی بیشتر از اول مهر و این حرفاست که من اصلا آمارش را هم ندارم
بعد هم میدونی که الان ماه پنجم هست که ورزش را شروع کردم ... شما بگو یک گرم ... اگه شما کم شدی منم شدم... ابدا... ولی نمیدونم چرا ناراحت نیستم ... و دوست دارم این سالم خوری و ورزش را ادامه بدم ...شاید چون از اول هدفم کم کردن وزن نبود

اخ اخ از اون سوختگی
پسته دیشب دستش را با شمع سوزونده بود
بعد تا حالا تاول ندیده بود و نمیدونسته چیه
فکر میکنه چرا این پوست دستش قلمبه شده ... و میگیره تاول را فشار میده و پوستش را میکنه... و در همین لحظه ضعف میکنه و غش میکنه و خواهرجان منو تا مرز کشته شدن برده بود... اینقدر ترسیده بود که به قول خودش چیزی نبود که جان به جان آفرین تسلیم کنه...

سلام مهربون جونم
بنظرم منم باید تمرکزم را از کاهش وزن بردارم و فقط روی سالم خوری و زندگی سلامت وقت بزارم شاید این وسط مسطا هم اندکی کاهش پیدا بشه
.
اخ اخ طفلی گناه داره

قره بالا شنبه 13 آبان 1402 ساعت 14:41 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

اه بابا لامصب چربی یه جوری میاد که با دعوا و قهر و کتک هم نمیره
خیلی کنه س


وووووووووووی
من از سوختگی خیلی میترسم
نگران نباشید، چون تاول داشتید سوختگی درجه 2 محسوب میشه، اگه مراقبش باشید اسکار نمیذاره

اصلا خیلی سلولهای بی ادبی هستن کلا هم نمیفهمن که نباید تجمع کنن
.
امیدوارم واقعا اسکار نزاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد