متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۷۰

به قول گفتنی 

چه بگویم که نگفتنم بهتر است ...

اون از داریوش مهرجویی 

این از جارو برقی 

اینور وضعیت خاورمیانه 

هوا همچنان گرم 

اخر برج و کارت بانکی نیم بند یا حتی خالی 

اصلا حالی به آدم میمونه ؟؟؟ 

اصن یه آش شله قلمکار تلخ بدمزه افتضاحی هست نگفتنی 

بگذریم مثل همیشه 

۵ شنبه دختر عمو دعوتمون کرده باغ بریم کمی ارازلی کنیم شاید بشوره ببره 

امریه را از دوره لیسانس برداشتن و سر همین مهندس بعد از اینمون میگه میخواد ارشد را حتما بخونه  گفتم خدا کنه امریه بره واسه دوره دکترا 

.

چند روز پیش کلاسش ساعت ۷ و نیم شب تموم شده بود و به سرویس نرسیده بود و مجبور شده بود ۷۰ تومن پول اسنپ بده و حسابی شاکی بود


نظرات 7 + ارسال نظر
قره بالا شنبه 6 آبان 1402 ساعت 19:53 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

بوخودا

قره بالا جمعه 5 آبان 1402 ساعت 11:28 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ان شاء الله کلی بهتون خوش بگذره

هرچی تصور می‌کنم، بهتون نمیاد پسر دانشجو داشته باشید

ممنونم عزیزم
واقعا؟؟

یه دوست پنج‌شنبه 4 آبان 1402 ساعت 22:08

سلام
ای جاااان گل پسر مهندسمون به
مرحله سربازی رسید!!!!
ماااااااشاااااله

سلام
اره خیلی زود گذشت
ممنونم

Fall50 پنج‌شنبه 4 آبان 1402 ساعت 13:05

متشکرم عزیزم از اینکه لطف کردید وجواب دادید .

خواهش میکنم وظیفه بود

Fall50 پنج‌شنبه 4 آبان 1402 ساعت 08:43

سلام خانم سارا .من کامنت شما رو زیر اخرین پست قره بالا جان خوندم ،آیا رشته تون زیست جانوری بوده که فرمودید با انواع جانور درآزماشگاه سرو کار داشتید؟اگر جوابتون بله است لطفا میشه ی مقدار راجب سختی وآسونی این رشته وآینده شغلی که براش هست توضیح بدید چون دخترم تازه ترم یک دانشگاه‌ دولتی رفته وهمه میگن آینده شغلی نداره. متشکرم

سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم از قبولی دختر گلتون توی دانشگاه
رشته دانشگاهی من زیست شناسی عمومی بود که هم شامل گیاهی میشد هم جانوری من رشته ام را خیلی دوست داشتم پس از نظر من سخت نبود اصلا فقط از جک و جونورهاش میترسیدم به شدت
در مورد اینده کاری نمیخوام ناامیدتون کنم خلاف اینکه رشته سختی هست اما واقعا در دوران لیسانس و حتی بعضا فوق لیسانس اینده کاری خوبی نداره نه اینکه مطلقا نداشته باشه اما خب امیدوار کننده هم نیست ولی ممکنه بتونه توی ازمایشگاه های تحقیقاتی یا تشخیصی کار پیدا کنه که بازم با وجود بچه های علوم ازمایشگاهی واقعاااااا کار سختیه چون الویت قطعا با اونهاست از نظر تدریس هم الویت با بچه های فرهنگیان و تربیت معلم هست و صد البته پارتی گردن کلفت رشته خیلی خیلی جالب و اندکی سخت ولی متاسفانه بدون درامدی هست اغلب

ربولی حسن کور یکشنبه 23 مهر 1402 ساعت 20:17 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
خودمونیم از چیزهایی ناراحتین که هیچ ربطی به هم ندارن!

سلام
چه میشه کرد دیگه بعضی وقتا هم اینجوریه

تیلوتیلو یکشنبه 23 مهر 1402 ساعت 18:23 https://meslehichkass.blogsky.com/


ای جان به این مادر و پسر
چرا مادر پسریهاتون را اینقدر دوست دارم؟


عزیزدلمی تیلو جونم
از بس که خودت مهربونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد