متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۶۹

دختر عمه پسرم علوم آزمایشگاهی شیراز اورده ولی میگه نمیره فقط دندان پزشکی میخواد نمیدونم کار درستی میکنه یا نه بهر حال تصمیم خودشه 

.

لادن روز چهارشنبه قرار بود بهمون صبحانه بده بعد از عمری شب قبلش سودی پیام داد که اقا فردا صبحانه نیارید و اقای خدماتی رو هم گفته بود لادن بره نون بگیره ساعت ۸ و نیم صبح چهارشنبه نون بود بچه ها بودن اما لادن و صبحانه نبود 

زنگ زد گفتش صبح که دخترشو برده مدرسه برگشتن لاستیک ماشینش ترکیده و نزدیک بوده تصادف کنه و منتظر همسرش هست بیاد و تااازه زاپاس هم باد نداره هیچی ما رفتیم سراغ کارمون تا لادن برسه 

ساعت ۹ و نیم اومد و گفتش الااااااااان صبحانه رو  اماده میکنم 

گفتیم لااااادن مگه صبحانه اماده نیستش؟؟؟؟

گفت خب میخوام براتون سوسیس تخم مرغ درست کنم 

عدسی هم انقدر دیر اومده بود که سرد شده بود اونم باید گرم میشد 

دیگه رست  ۱۰ و نیم رفتیم صبحانه که چه عرض کنم میان وعده تپل خوردیم ( الکی مثلا من رژیمم هستم گویا عروسی دختر عمو در پیشه )

بسیاااااار خوشمزه بود و حسابی چسبید 

منم دیگه ساعت ۴ و نیم رسیدم خونه ناهار نخوردم 

نظرات 3 + ارسال نظر
قره بالا یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 12:54 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

نوش جان

فدایت

عابر شنبه 15 مهر 1402 ساعت 14:53

سلام، اگه قبول بشن انصراف بدن محروم از کنکور سال بعدنمیشن؟

سلام
ظاهرا محروم نمیشن
اطلاع دقیقی ندارم از قوانین جدید

تیلوتیلو جمعه 14 مهر 1402 ساعت 11:17 https://meslehichkass.blogsky.com/

چه صبحانه پر ماجرایی
نوش جان
انشاله این بچه ها توی هر رشته ای که دوست دارن و استعداد دارن تحصیل کنن

اره واقعا
جات سبز بود تیلوی رنگی من
ان شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد