متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۶۱

برادرش برداشته قبض اب را اورده بالا که من پرداخت کنم مبلغش خیلی تومن میگه برای سه دوره هست هر دوره شامل دوماه

خب منم پرداخت کردم و هیچی هم نگفتم در واقع روم نمیشه چیزی بگم

ولی از اون وقت همش دارم به خودم غر میزنم چرا من تنها باید قبض را پرداخت کنم؟ چرا سه دوره را ندادن الان این همه را من باید بدم؟؟ چرا تقسیم به ۵ نکردن همه سهم مساوی بدن؟؟؟؟

کنتور اب برای هر ۵ واحد مشترک هست و قاعدتا باید تقسیم بر ۵ بشه هر دوره و هر کس سهمشو بده ....نمیدونم دوره های قبل چقدر میومده پولش چون فقط به ما میگن سهمتون انقدر میشه ولی اینبار کل قبض را من پرداخت کردم ..چرا؟؟؟؟؟؟

بار اخر که قبض اب را دادم سهم ما ۳۰۰تومن شد اواخر اسفند بود که خب با توجه به خونه تکونی عید مساله ای نبود و اینکه خب کل قبض نبود فقط سهم ما بود

اما نکته اینه سه دوره یعنی کل تابستون و بهار یعنی پول ۶ ماه قبض اب را من تنها دادم 

حس خنگ بودن بهم دست داده

چرا من روم نمیشه اعتراض کنم ؟؟؟؟

اعتراض که خوبه اصلا حرف بزنم 

نظرات 13 + ارسال نظر
رهگذر شنبه 8 مهر 1402 ساعت 21:29

سلام
من هم متأسفانه مشکل شما رو دارم. مشکل فقط سکوت و رودربایستی اولیه نیست، حرص خوردن و پشیمونی بعدش بدتره و تا مدتها هم با آدم می مونه.

سلام
دقیقا همینطوره

جویا شنبه 1 مهر 1402 ساعت 20:56

سارا جون من همیشه وبلاگت را می خونم ولی خب متاسفانه توی کامنت گذاری ضعیفم ولی این پست واقعا حرصی ام کرد
انصافا خودت نمیگی شمارشون را بده من بگم
من با برادرم هم حساب کتاب دقیق دارم دیگه وای به حال خانواده همسر

حق دارید ادم عصبی میشه من خودمم خیلی ناراحت شدم برای همینم اینجا نوشتمش که یادم نره
کار درست هم همینه
ممنون که هستید

یه دوست یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 22:38

سلام
پول دادی و رفته اصلا فکرشو نکن
در عوض تا پایان سال دیگه قبض آب
روپرداخت نکن ‌بگو من سهمم رو پیش پیش
دادم …به همین راحتی

سلام
اره همین قصد رو هم دارم

سامانتا شنبه 25 شهریور 1402 ساعت 04:02

سارا جون ما بیرون ماجراییم و از داخل زندگیت ک خبری نداریم
ولی وقتی خودش رفت چرا هنوز باید فامیلشو تحمل کنی
تو ک ماشالا وضع مالیت خوبه،چرا باید رعایت همه رو کنی جز خودت،مادرت و خواهرت و بقیه تو رفاه باشن ولی تو هنوز با خانواده کسی ک نیست؟
نمیفهممت سارا جون
چرا ب فکر خودت نیستی و کلا نمیکَنی ازشون و خودت مستقل برای خودت زندگی کنی

به قول خودتون شما بیرون ماجرایید

نگار جمعه 24 شهریور 1402 ساعت 10:42

سلام.به نظر من حرفتون را بزنید.این که میگید دفعه بعد فایده ای نداره.هر چیزی به وقتش خوبه. اگر از شما فقط میگیرن این حق الناسه.شما هم شارژ پرداخت نکنید. و به مدیر ساختمان بگید باید وضعیت این پرداختی ها روشن بشه .و اگر روشن نشد من تا اطلاع ثانوی شارژ پرداخت نمیکنم.پول قبض آبهایی را که زیاد پرداخت کردم بزارید به جای شارژ.

سلام
حرفتون درسته

هدهد پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 05:51

سلام
خب وقتی انقد زیاد بوده چرا نباید چیزی بگی؟
حالا کو تا ۶ماه بعدی سال که شما بخوای اعتراض کنی که اون موقع هم حتما چون چند وقت از این جریان گذشته اصلا روت نمیشه چیزی بگی.
الانم اگر نمیتونی مستقیم بگی بهشون یه پیام بده بهش. بگو فلانی من قبض رو پرداختم قبض اسفندم که ۳۰۰تومن بود من پرداختم.. لازم دارم بیزحمت سهم بقیه واحدا رو حساب کنین بریزین برام.
اینجوری اگر جوابی که انتظار نداری رو بده هم باز یه کم فرصت داری فکر کنی و جوابش رو بنویسی براش.
چون قبلا حرف نزدی یا پیامی ندادی دلیل نمیشه که تا ابد با همین رویه بری جلو که

سلام
درسته حتما پیگیریش میکنم
ممنون ازت دوست خوبم

ویرگول چهارشنبه 22 شهریور 1402 ساعت 20:50 http://Haroz.blogsky.com

یعنی چی خوب؟ من به این زبون درازی تو چرا اینطوری آخه؟
فکر کنم سهم زبون تو رو من خوردم ببین اگر حرفتو می زدی یا خیال داشتی بزنی که هیچی، اگر نه رهاش کن بره. چون فکر و خیال کردن هیچ فایده ایی نداره.
عوضش دفعه دیگه محترمانه بگو، دفعه پیش من پرداخت کردم، ایندفعه نوبت یکی دیگه است. و مثل خودش خودت رو بزن به اون راه. به قدر کافی برای برادر گرامیشون صبوری کردی عزیزم، دیگه کافیه

واای ویرگول
اوهوم باهات موافقم الان که واقعا روم نمیشه برم بگم ولیییی گذاشتم ببینم بازم اینکار رو میکنه برادرش بعد اونوقت ترتیب اثر درست و حسابی بدم

مونا سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 22:42

سلام
حالت چطوره؟خوبی؟
بنظرم برو بهش بگو
من کل قبض رو پرداخت کردم
حالا سهم شما و سهم بقیه چطور به من پرداخت میشه؟
چون من پولم رو لازم دارم
از خرج خونه دادم
والا
اگرم خودت روت نمیشه بگو‌ پسرت بره بگه
بازم اگه نمیتونید شماره ش رو بده من زنگ بزنم بگم
والا به خدا

سلام
ممنونم خوبم
جمله اخر تیر خلاص هستا
از دست تو

امیر حسام سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 19:40 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام؛
من از مدیر خرج بودن بدمنمیاد اما وقتی دیگران هیچ مراعات حال من را نمی کنن ، چه مدیریتی؟

همینطوره قرار نیست حتی اگر مدیر ساختمان باشه هزینه قبض را بده بدون برگشت سهم هر واحد
دفعه بعد اگر بازم تکرار شد مجبورم با پدرشون دربارش صحبت کنم ببینم داستان چیه

رابعه سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 19:31

بزرگترین قدرت یک انسان توانایی نه گفتن است با خودت تمرین کن شما یه بچه داری آینده اون و خودت مهمتر از زرنگ بازی بسیاری از افراده عزیزم نتونی دفعه بعدممکنه پول گاز و تلفن رو هم بدی چرا چون زبون نداری و اونا زرنگن .

بله درسته
خدا رو شکر بقیه کنتورها جداست برای هر واحد فقط کنتور اب جدا نیست شارژ هم که برای مشاعات پرداخت میشه

تیلوتیلو سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 13:36 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام ساراجان
قبض آب 300 هزارتومان فقط سهم شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای یک دوره ؟ تازه میگی با توجه به خونه تکونی خوبه؟
مگه کل خونه را توی استخر آب غرق کردید؟
برای کل 4 واحد ما این ماه که گرونترین آب در طول همه سالها را پرداخت کردیم شده 150 هزارتومان ... اونم به خاطر مستاجرهایی که رعایت نمیکنن... وگرنه سهم آب خونه ما شد 20 هزارتومان
بعد این خونه با این تصاعد و پرداخت نکردن، قبض چقدری دادن به شما پرداخت کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچی هم نگفتی؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزدلم
والا چی بگم لابد اون ۳۰۰ تومنم کل قبض بوده و من مثل یه خنگ واقعی پرداختش کردم و فکر کردم سهم واحد ما بوده
جالبش اینجاست ۱ ماه از تابستون خواهرش که تعمیرات داشت خونه اشون بود بعد از رفتنش یه شب تانیمه شب اب ریختن و ملافه و پتو و بالش و لباس و فرش و روفرشی شستن حیاط شستن
تابستون ها حیاط شسته میشه گاهی پارکینگ و راه پله شسته میشه واحد پایین ۳ برابر واحد ماست حیاط دارن واقعا مصرف اب بالاست .....تیلو قبلا یعنی مثلا پارسال هم پول اب ساختمون ما خیلی کم‌میومد نمیدونم از اسفند تا حالا چه حادثه غیر طبیعی ای رخ داده که هم زیاد میاد هم به من گفتن بده
وااای تیلو خیلیییییییییی بود مجبور شدم از پس انداز بردارم تازه هم خداتومن پول برق واحدمون را داده بودم و حسابی حرصی بودم
هیچی نگفتم چون کلا نمیتونم حرف بزنم نگا نکن توی وبلاگ چیزی مینویسم در کل روز ۴ کلمه هم حرف نمیزنم با کسی

عابر سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 13:34

سلام.حالا شاید شما رو مادرخرج کرده مثلا الان شما بدون اینکه بدونی ،شدی مدیر ساختمون ، یهو قبض برق مشاع رو آورد غافلگیر نشو ،بپرس ، بگو ببخشید من بعدش باید سهم بقیه رو حساب کنم؟ یا شاید دری ، چیزی رو تعمیر کردن اون موقع از شما پول نگرفتن الان دارن یر به یرش میکنند.

چی بگم والا
مدیر ساختمون زورکی
فرضا که مدیر ساختمونم بشم ایا پرداخت قبض مشترک فقط وظیفه منه پس اون شارژ برای چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟
تعمیرات ساختمان همیشه توی جمع مطرح میشه و سهم بندی میشه

مبینا سه‌شنبه 21 شهریور 1402 ساعت 11:28

چرا واقعا،حتی میتونی الانم بری بپرسی ؟!!!من اگه بودم از خودخوری دق میکردم .اگه حرفاش متطقی نبود بگو تا صاف شدن پول اضافه ای که ازتون گرفتن .هیچ قبضی پرداخت نمی کنی یا هر کی سهمش رو بده .

فقط موقع نوشتن توی وبلاگ هست که زبون گفتن دارم من توی دنیای واقعی و مواجهه با ادمها بخصوص اینها اصلا نمیتونم حتی کلمه ای حرف بزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد