متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۶۰

روزگار میگذره اروم و گرم و دم کرده 

دلم به اخرای شهریور خوش بود بلکه هوا بهتر بشه که نشد 

تابستان خود را هم اینگونه گذراندیم که همشششش منتظر ماندیم تابستان تمام شود و اخلاق بد ما به مود خودش برگردد در پاییز و هوای خنک 

.

محمد با دوستش درباره هزینه ازاد کردن مدرکشون پرسیدن و وقتی هزینه را متوجه شدن باریک شدن و تصمیم گرفتن ارشد را هم همینجا بخونن 

.

 یه سری مشکلات جسمی برام پیش اومده بود که انقدر ازاردهنده شد که مجبور شدم برم دکتر و دوهزارتا ازمایش برام نوشته حدس خودشم یا کم کاری تیروئید هست یا شلی دریچه میترال یا کم خونی  ..اما خب من واقعا بعد از خارج شدن از مطب بهتر شده بودم و کلا دیگه اون حالتهای ازاردهنده سراغم نیومد خودم حس میکنم بیشتر جنبه روانی داشته یا شایدم استرس باعثش بوده  ولی درستی جمله "نفس دکتر شفا هست " را واقعا حس کردم شاید حرف زدن دربارش باعث شده که اون فشار و استرس برداشته بشه و حالم بهبود زیادی پیدا کنه  

نظرات 4 + ارسال نظر
سم دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 19:49

تو ی کامنت نوشتین فشار خون
فشار خون نیست اون.فشار ریوی هست.اونم با اکو مشخص میشه
احتمالن علائم پنیک داشتین

نه همون فشار خون هست دکتر به من گفتش باید بالا یا پایین بودن فشار خونم و علتش بررسی بشه چون سابقه فشارخون بالا و پایین داریم تو خانواده اکو فقط برای بررسی عیوب دریچه میترال برام نوشت
علائم شبیه پنیک هست اما مدت بیش از یکماه هست که درگیرم باهاش و چون زمان دار بود و مستمر تکرار میشد دکتر درخواست این تست ها رو کرد

امیر حسام دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 18:36 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام. انشااله مشکلی خاصی نیست.

سلام
ممنونم

تیلوتیلو دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 13:34 https://meslehichkass.blogsky.com/

نفس دکتر شفا هست
من با این جمله خییییییییییییییلی موافقم
منم شلی دریچه میترال دارم
قهوه کمتر مصرف کن و نترس چیز خاصی نیست... خیلی ها با این مشکل به دنیا میان

واقعا همینطوره
شما که اصلا باید و حتما موافق باشی
درسته دکتر هم گفتش اگر این مورد باشه که چیز خاصی نیست و حتی نیاز به داروی خاصی هم نداره فقط یه سری مراقبت ها لازم داره
حالا اول ازمایش خون را انجام بدم ببینم اصل ماجرا چیه

ربولی حسن کور دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 08:27 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
شلی دریچه میترال توی آزمایش مشخص نمیشه. نیاز به اکو داره.

سلام
بله بهم گفتن اول ازمایش خون بدم برای بررسی کم کاری تیروئید و کم خونی اگر مشکلی نداشت و رد شد به یه متخصص قلب عروق مراجعه کنم برای اکو قلب و بررسی شلی دریچه میترال بررسی فشار خون و اگر علتی پیدا نشد بررسی غدد فوق کلیوی و هورمونهاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد