متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۳۴

همکارا حرف از دلمه و برگ مو که میزنن دلم میخواد درست کنم  بنظر میاد باید برم سراغ مامان

.

یکی از دلایلی که هندوانه نمیخرم سنگین بودنش هست چرا اخه باید وزنش انقدر زیاد باشه حمل و نقلش واقعا سخته اونم پیاده تو گرمای ظهر 

از همش بدتر من نمیشناسم هندونه قرمز و شیرین رو فکر کن بیاریش خونه خنک بشه قاچش کنی  سفید باشه 

اصلا هم معلوم نیست هندونه دیروزی که گرفتم سفید بودا

نظرات 2 + ارسال نظر
ویرگول دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 16:03 http://Haroz.blogsky.com

امان از دل سوخته
عوضش ما همیشه هندونه شیرین می خوریم اینجا هندونه ها همه شیرینن
حسود هرگز نیاسود

امان امااان

به قول یه دوستی میگفتش تپ تپ بزن روش صدا طبل بده تاثیری نداره ها ولی کلاس داره

تیلوتیلو دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 12:34 https://meslehichkass.blogsky.com/

وای ولی این هندونه دیروزی ما .... نگو از قرمزی و شیرینی و خوشمزه ای...
تیلوی پزوی کی بودم من؟
میدونم آهت دامنگیرم میشه و تا ته تابستون همه هندونه هامون سفید از آب در میاد

ما هیچ ما نگاه
از دست تو خانم جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد