متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۳۲

اردیبهشت 

شیراز 

هوایی که به قول دوست شاعرم بوسیدنیه 

بوی عطرمست کننده بهارنارنج های ارم 


و اینکه 

خوشا شیراز و وضع بی مثالش 

خداوندا نگه دار از زوالش 

.

نام دیگر شیراز در بهار اردیبهشت هست 


نظرات 4 + ارسال نظر
پیشاگ شنبه 16 اردیبهشت 1402 ساعت 11:19

فک کنم اینققققققققد هوا خوبه وبلاگتو فراموش کردی
اینجانم هوا بد نیستا
وبلاگستانو میگم
اسم شیراز باید اردی بهشت باشه در اصل


اینجا که هوا عالیه
واقعا همینطوره

سما سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1402 ساعت 12:26

سلام.ما هفته دیگه برنامه سفر به شیراز داشتیم. ولی همسفرمون جا زد بلیط تواپیما هم‌تو یه روز تووم شد واسه کل اردیبهشت.اخه رشت یه روز فقط پرواز داره،
خیلی خورد تو ذوقم.اخه همه جاهای دیدنی رو پیدا کرده بودم.این پستتو که دیدم غمگین ترم شدم.اخه چرا هی نمیشه من بیام شیراز هان؟

سلام دوست عزیز
عیبی نداره حتما فرصت بهتری میتونید بیاید

تیلوتیلو سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1402 ساعت 11:56 https://meslehichkass.blogsky.com/


این دقیقا کار اردیبهشته
همه جا را عین بهشت میکنه
اصفهانم الان خوده خود بهشته
بخصوص که فعلا زاینده رود هم باز هست

واقعا همینطوره
بنظرم کمتر جایی هست تو ایران که الان عطر اردیبهشت نداشته باشه
اصفهان زیبا و تمیز

امیر حسام یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 ساعت 22:55

سلام. ما سه سال پیش اردیبهشت شیراز بودیم و چیزی که وصف کردین را به عینه حس کردیم. ممنون

سلام
چه خوب
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد