متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۱۵

امروز یه سری اپدیت داد گوشی  من که چون رو اتوماتیک هست خودش اپ شد امااااااا اقاااااا دیگه هوم پیجش بالا نمیومد  هییییچ اپلیکیشنی را دیگه نداشتم  قشنگ یه صفحه کهکشانی سورمه ای بنفش ( بک گراند گوشیم ) فقط نمایان میشد بدون هیییییچ علائم حیاتی دیگه ای .....اقا یهو چتو شد که ایطو شد ستینگش کجا رفت اپدیته چی بود چرا همچین شد با لادن دل و جگر نداشته گوشی را بازرسی کردیم فقط همون کهکشان جلو رومون ظاهر میشد و یه علامت جفتی که میگفت صفحه را بکش بالا (تا اون موقع ندیده بودمش) گوشی من اینجوری بود که برای دسترسی به پیج های هوم باید ورق میزدم ..دوباره گوشی را خاموش روشن کردیم و ریست کردیم و عملیات مهندسی معکوس و غیر معکوس و ناسزاهای بی ربط و با ربط به شرکت مربوطه که مگه حالا وقت اپدیت شدن بود و اینا که گفتم: اَهههه لادن این علامت چیه که هی میگه صفحه رو بکش بالا گفتش چه میدونم خب بکش بالا ببین چیه و بله هوم‌پیج و اپ ها اومدن بالا نگوووووو اپدیتش همینه دیگه ورق زدنی نیست بالا کشیدنیه  

یعنیییی گفتم دیدی چی شد گوشی از دستم رفت ( گو شی هم که دیگه عضوی از اعضای حیاتی بدن شده اصن نباشه ادم ناقص العضو هست ) فعلا بخیر گذشت

.

دیروز یه سرررررر از ۳ صبح باران هاااا بارید تااااا ۱۲ شب داشت اب میبردمون که دیگه رضایت داد بره یه شهر دیگه

نظرات 4 + ارسال نظر
ویرگول پنج‌شنبه 29 دی 1401 ساعت 20:26 http://Haroz.blogsky.com

کلی خندیدم از دستت باهوش کی بودی اخه؟

وای وای اصلا هیچ مگو

پیشاگ پنج‌شنبه 29 دی 1401 ساعت 09:00

سلام بر دختر شیرازیه وبلاگستان
یهو چتو( چطو) شد لهجت زد بالا یه بار بیا با لهجه قشتگتون بنویس خداییش
اقا چه کیف میده مدت زیادی یکیو نخونی بعد یهو پشت هم بخونی ( وی بسیار پرو بود )
دیشب بیکار بودم نشستم تو و ویرگول رو خوندم کلی هم کیف کردم خدایییییش فقط حیف تخمه نداشتم

"خیلی وقته که من تبدیل به چندتا ادم توی قالب یه جسم شدم" اینو تو یکی از پستات خوندم حال و روز منم دست کمی نداره از این حالت
امیدوارم یه روزی ههممون قلبا روزای خوش ببینیم و غم نداشته باشیم

سلااام بر پیشاک اعظم
وُی والو چه عجب شاباجی از ای ورا قدمتون رو چیشامون خیلی خوش اومدید
نفرررموین شومو نور چیش هسی(نور چشم هستید) تاج سَروم هسی(تاج سرم هستید؟ اینا هم محض خودت که گفتی شیرازی بوگو

.
پیشاگ جانم برای همه دنیا بخصوص ایرانیها و ویژه تر خودت ارزوی ارامش خیلی زیاد دارم

ربولی حسن کور چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 15:17 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
اون اول که یه چیز دیگه نوشته بودین

سلام
اره یه خرده پز گوشی ام را در عنفوان جوانی اش داده بودم که دیدم بی ربط به موضوعه پاکش کردم

ماهش چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 14:32 http://badeyedel.blogsky.com

بامزه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد