متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۱۴

روزی روزگاری من:

مثلا یه روزی توی اینده توی روزهای پیری اون وقتی که تازه میخوام جوونی کنم اینجا را باز کنم بخونم و ببینم چکاره بودم تو روزهایی که فکر میکردم جوان هستم ....

گاهی به این فکر میکنم صد ساله دیگه سال ۱۵۰۱ یا حتی بیشتر ۱۶۰۱  اگر یهویی یکی گذرش به اینجا افتاد و منو از تو دل تاریخ بیرون کشید و خوند چه فکری دربارم میکنه ؟ چه حسی بهم داره ؟ 

اونم دغدغه های یه زن به این تاریخ را داره اصلا مثل ما حرف میزنن و میخونن و مینویسن؟ 

مثلا سال ۱۳۰۱ یا ۱۲۰۱ را که میخونم اونم نه زندگی ادمهای معمولی تاریخ را نه مردم کوچه   خیابون و خونه های ریز و درشت را چون تاریخ از اونها چیزی ننوشته یا کم نوشته زندگی پادشاهان را قاجار و افشاریه و زندیه را بعد به خودم میگم کنار اون پادشاها و برج و باروهاشون توی اون زمانها  یه روزی یه شبی زیر سقف همین  اسمون توی همین زاویه همین جا که من وایستادم روی زمین یه زن معمولی درست همسن من هم وایستاده بوده و داشته با اسمون و زمین حرف میزده  کاش میشد فهمید اون کی بوده شاید خود من بودم .....


نظرات 2 + ارسال نظر
ارغوان یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 16:54 http://Www.bakhtyar.blogsky.com

جالبه . تصورش جالبه ...

اوهوم

ربولی حسن کور یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 12:19 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
البته به شرطی که بلاگ اسکای وبلاگهامونو منهدم نکنه

سلام
قطعا که تا اون وقت نابود شدن ولی بالاخره ممکنه انقدر پیشرفت حاصل شده باشه که کسی از سر کنجکاوی بتونه بازیابی کنه اینجا رو مثلا تصادفا به وبلاگ من برسه مثل الان باستان شناسا اونا میشن باستان شناسای دیجیتالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد