متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۱۱

روز ۵ شنبه توی وبلاگ تیلو یه دوستی بهش پیشنهاد داده بود بافتنی تونسی را امتحان کنه ...من  نشنیده بودم اسم این مدل بافتنی را وقتی رفتم توی گوگل و دیدم نگمممم که چقدرررر خوشم اومد من که ۵ ۶ ساله کاملا بافتنی را کنار گذاشته بودم و انگیزه ای برای اینکار نداشتم انگار یه حس تازه پیدا کردم خیلی خوشم اومد بنظرم کار هیجان انگیزی اومد بیشتر هم بخاطر رنگاوارنگ بودن کار هست ...دلم میخواد امتحانش کنم هم با قلاب هم با میل ...باید به کمد کامواهای مامان شبیخون بزنم  

.

خیلی وقته که من تبدیل به چندتا ادم توی قالب یه جسم شدم و این داره برام ازار دهنده میشه دلم میخواد فقطططططط سارا باشم 

.

میشه اگر اینجا را میخونید لطفا برای دوتا مورد که نتیجه دادنش برای گروه ما خیلیییییییی مهمه برامون دعا کنید نزدیک دوساله منتظر نتیجه این دوتا پروژه هستیم و این برای گروهمون خیلی مهمه به دعاهاتون عمیقا نیاز داریم 

.

از دیروز که دختر همسایه خونه بغلی تو حیاط اهنگ گوش میداد این متن اهنگش همش تو ذهنم پلی میشه و گاهی حواسم نیست و زمزمه میکنم سودی میگه چشمم روشن خواننده هم شدی

تو مثه شاه بیت یه شعری 

که نمیاد وسط دفترررر ....

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 14:16 https://meslehichkass.blogsky.com/

منم از اون بافت خیلی خوشم اومد
ولی اون میل مخصوصش را نداشتم
منم امتحان میکنم حتما

اره حتما

ماهش شنبه 17 دی 1401 ساعت 10:56 http://badeyedel.blogsky.com

ان شاالله که پروژه هاتون نتیجه میده

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد