متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۰۶

دوشنبه ها بنظرم طولانی ترین و خسته کننده ترین روز هفته هست وقتی من کارم تموم شده و خونه هستم فرزند محترم هنوز دانشگاه هست و حدود ۶ عصر میرسه خونه  ...

غروب وقتی رسید خونه رفت دوش گرفت از اتفاقات دانشگاه گفت براش شام گرم کردم خورد لباس های شسته شده رو اویزان کردم و لیوان چای را گذاشتم روی میز و سری به موبایل زدم که نفهمیدم چی شد خوابم برد با صدای موزیک سریال  تی وی از خواب بیدار شدم نگا به موبایل کردم یه ربع به ۸ شب بود یهو انگار یادم اومد پسرم هنوز از دانشگاه نیومده نگم قلبم چطور تند تند میزد به خودم گفتم خدایا چرا این بچه نرسیده هنوز؟؟؟ نگفته بود جایی میره بعد دانشگاه که پس چرا نیومده ؟؟؟ با اضطراب باهاش تماس گرفتم که یهو دیدم موبایل به دست از اتاق اومد بیرون و گفت مامان؟؟ چیزی شده؟؟ چرا داری به من زنگ میزنی؟؟ حالت خوبه؟؟ 

با تعجب نگاش کردم گفتم کی اومدی ؟؟ 

متعجب تر پرسید مامااان مطمئنی خوبی؟؟ مثل همیشه رسیدم این همه حرف زدیم از دانشگاه گفتم دوش گرفتم شام برام اوردی واقعا اینا رو یادت نمیاد؟؟؟؟ 

.

پ.ن:

وقتی خواب بودم توی خواب میدیدم همه جا تاریکه تاریک هست و پسرم از توی یه تونل تاریک داره میاد سمتم و منو صدا میکنه و من میگم چرا  نمیای چرا نمیتونی بیای در حالیکه فاصله اش با من خیلی کم بود

وقتی بیدار شدم یه جورایی زمان و مکان را گم کرده بودم 

میدونم که این اتفاق توی خواب بد زمان، زیاد میوفته اونم توی پاییز و زمستون ...


نظرات 5 + ارسال نظر
شکیبا یکشنبه 27 آذر 1401 ساعت 00:32 http://Zendegi2021.blogfa.com

این که
چیزی نیست ،من تو بیداری هم ازین اشتباها میکنم

عجب

تیلوتیلو شنبه 26 آذر 1401 ساعت 09:46 https://meslehichkass.blogsky.com/

پسرجان را حسابی ترسوندی

تیلو جانم
بیشتر تعجب کرده بود میگفت چطوری با یه خواب ۳۰ دقیقه ای همه چیزو فراموش کردی

امیر حسام سه‌شنبه 22 آذر 1401 ساعت 15:04 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام؛ برای من هم پیش آمده. ذهن بیقرار و نگران می تونه یکی از دلایل خواب های اجق وجق باشه.

سلام
اره خواب بد موقع همینطوره انگار شناور میشه ادم توی زمان و مکان نامعلوم
بله احتمالا اینم یکی از دلایل خوابهای اشفته هستش

م.ر سه‌شنبه 22 آذر 1401 ساعت 08:42

سلام
آخ آخ
از این خوابا
که بیدار میشی اولش قاطی می کنی شبه، روزه، کجایی چه جایی... همین گم کردن زمان و مکان
اولش خیلی ترسناکه
بعدش یهو عادی می شه :))
میگن بخاطر تنظیمات مغزه، گاهی موقع خواب ریست می شه. خخخخخ

سلام
اصلا یه چیزی تو مایه های کابوس هست
دقیقا من که فکر میکردم اون تونل تاریک تو بیداری بوده بعد به خودم اومدم دیدم خوابیدم
خیلی
بنظر من هنگ میکنه

ربولی حسن کور دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 21:51 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
مادر همیشه برای بچه اش نگرانه
کاریش هم نمیشه کرد

سلام
همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد