متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۳۰۱

امروز بچه های ورثه یه عکس گذاشتن تو گروه عکسی که ناسا منتشر کرده از ستونهای افرینش یعنی بگم چقدرررر قشنگ و البته ترسناک بود بعد خلاصه حرف افتاد تو گروه و هر کس چیزی گفت رسید به گناه و جهنم و بهشت و این چیزا که دختر عمه یه حرفی زد که اگر خدا منو برای هر چیزی ببخشه بخاطر خندیدن به این حرف دختر عمه نمیبخشه دختر عمه فرمودند اون موقع که راهنمایی بودم مینشستم سوالهای شب اول قبر را حفظ میکردم که وقتی مُردم یادم نره .....خدایی شما بودید قیافه اتون به چه شکلی در میومد ؟؟؟؟؟؟ 

اخه سوالای شب اول قبرررر ؟؟؟؟ 

مگه حفظ کردنیه ؟؟؟

ازمون استخدامیه اخه مگه؟؟؟؟

هیچی دیگه کل ورثه تصمیم گرفتن مدتی در افق محو بشن 

نظرات 6 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 19:30

فک کردم دختر عمه شما از بچه های
دهه پنجاه هستن که همزمان با انقلاب
وارد دبستان شدند!!!ا

نه عزیزم من از همشون بزرگترم دختر عمه همسن خواهر دومی من هست متولد ۶۵

یهدوست یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 15:39

سلام
دختر عمه بنده خدا حق داشته …
اگر شما هم وقتی کلاس سوم دبستان بودید
روز اول مدرسه خانم ناظم تماما سیاهپوش
که به زحمت فقط چشماش دیده میشد بیاد تو کلاسی
که همگی دختر بچه های ۸-۹ساله بودن ‌دستور بده همگی سرها رو میز ….
مطمئن باش وقتی به دوره راهنمایی می رسیدی به
جای سوالات شب اول قبر دعای جوشن کبیر رو حفظ میکردی….
آره عزیزم این بود دوران کودکی ماااااااا

سلام
منظورتون از دوران کودکی شمااااا رو متوجه نمیشم
اگر منظورتون بچه های دهه ۶۰ هست که من از دختر عمه ۵ سال بزرگترم

تیلوتیلو یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 14:46 https://meslehichkass.blogsky.com/

از کجا آوردین اون سوالا را؟
یعنی سوالای شب اول هم لو رفته؟
بعد فکر کن... من همیشه از همه عقب ترم... همه سوالای شب اول را دارن من ندارم....
ای خدا

تیلو ما تو بر و بچ بالا نفوذی داریم
از دست تو تیلو خانم

م.ر یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 12:23

سلام
خو عکس رو اینجا هم بذار

سلام
سعی میکنم بزارم

امیر حسام یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 07:40 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام. گروه های خانوادگی خوبن. البته اگر باعث اختلاف نشه.

سلام
بله درسته

ربولی حسن کور شنبه 30 مهر 1401 ساعت 22:08 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
یعنی شما حفظشون نکردین؟

سلام
چی بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد