متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۹۷

اصلا دلم نمیخواد هیچ دورهمی   و مهمونی برم 

من اصلا از این چیزا خوشم نمیاد 

دوست دارم تو خونه باشم

من ادم شلوغی و مهمونی اونم با فاصله های کم نیستم 

دست خودم نیست از رفت و امدی که اختیارش دست من نیست  خوشم نمیاد 

از غر زدن و قیافه گرفتن کسیکه فقط با اون ناچارم برم مهمونی بدم میاد 

از حس اجبار برای انجام کاری بدم میاد 

ایکاش میشد اینا رو واضح برای همه گفت ایکاش درک میکردن همه مثل هم نیستن یکی از دورهمی و شلوغی خوشش میاد و هر روز هم بره کم هست براش یکی هم مثل من  سالی یکی دوبار دورهمی  را میپسنده 

ولی وقتی ادم بهشون میگه جواب میدن که نه اینکار بی احترامیه یا میگن مگه افسرده ای یا حرفای دیگه 

پ.ن:

بازم دور همی گذاشتن.. بدم میاد انقدر از اینکار بخصوص که خط فکری و عقیده ای امون با هم متفاوته بودن تو جمعشان برام لذت بخش نیست  بیشتر برام هدر دادن وقت هست ولییییییی مجبووورم برررررم 

.

یکی نیست بهشون بگه شماهایی که دوست دارید برید چه اصراری دارید همه حتما باشن اگرم نیام ناراحت بشید 

نظرات 10 + ارسال نظر
خورشید سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 14:49 http://khorshidd.blindly.com

من یه وقتی عاشق دورهمی بودم
الان هر مهمونی رفتن و مهمون اومدنی برام یه کابوس بزرگه

بهر حال در گذر زمان شرایط و تفکر ما تغییر میکنه ممکنه چیزی که الان دوست داریم یا نداریم سالها بعد نظرمون دربارش عوض بشه

مینا دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت 13:48

یه بار یه مطلبی می خوندم که همه افراد مطلق درون گرا یا برون گرا نیستن از هر دو ویژیگی های دارن و خوب هر چی ویژگی ها به هر کدوم شبیه تر باشه میشه گفت قسمت درون گرا یا برون گراشون قویتره.البته نمی دونم چقد این مطلب صحت داره.
پس با توجه به این مطلب قسمت درونگرا بودنتون قوی تره و خلوت و علایق خودتون الویته
برای این مسائل چون در جریان زندگی روزمره زیاد پیش میان درک شدن خیلی مهمه اما متاسفانه با مسائلی مثل احترام گذاشتن دوست داشتن یا نداشتن و... قاطی میشه و خوب اجبار میشه یا دلخوری
خیلی خوبه اطرافیان مخصوصا عزیزانمونو از این نظر بشناسیم و به خواستشون احترام بزاریم و قضاوتشون نکنیم.
پادکست رادیو راه با مجتبی شکوری یه قسمت داره در مورد شناخت افراد درون گرا و برون گرا که خیلی مطالب خوبی داشت سارا جون اگه فرصت کردی حتما گوش بدین .متاسفانه عنوان دقیق پادکستش یادم نیست خیلی وقت پیش گوش دادم ولی سرچ کنید پیدا میکنید.

مینای عزیز ممنونم از پیشنهاد خوبت

.. یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 13:53

منم مهمونی دوست ندارم وقت داشته باشم دلم میخواد به جاش بخوابم کتاب بخونم یا گردش برم ولی مهمونی نه... منم رفت و آمد با دوستان رو دوست ندارم دوری و دوستی وگرنه دوستی هم نه. در واقع با آدمایی راحتم که خیلی داخل و نزدیک زندگیم نتونن بشن مثلا با یه همکار که میدونم هیچ وقت رفت و آمد نخواهم داشت قشنگ درد و دل می کنم ولی با یه فامیل عمرا هر چه نزدیکتر بدتر البته مادر و همسر استثنا هستن و هر چی تو ذهنم میگذره رو میدونن .

منم اهل مهمونی و دور همی اونم بی هدف نیستم دو هفته یا ماهی یه بار دور هم جمع شدن واقعا از نظر من کار بیهوده ایه سالی دو یا سه بار به هدف احوال پرسی و دیدن همدیگه کافیه مخصوصا امروزه که به لطف تلفن و فضاهای مجازی ادمها از حال هم خبر دارن خانواده شخصی ادم که کلا حسابش جداست

امیر حسام شنبه 9 مهر 1401 ساعت 16:35 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام. تحمل جایی که تمایل به حضور در اون نداری سخته.

سلام
همینطوره واقعا

یه دوست جمعه 8 مهر 1401 ساعت 22:19

من هم به شدت مخالف رفت و امد با
دوست و اشنا هستم معتقدم آدم نباید هر کسی رو
به حریم خونه ش راه بده رفت و امد فقط خانواده
و درصورت تمایل و اذیت نشدن فامیل همین
البته قبلا بعضیها خیلی بابت این اخلاقم منو نصیحت
و حتی مسخره می‌کردند ولی الان میبینم این افراد حتی با فامیل خودشون هم رفت و آمد ندارن
هر کسی شرایط زندگیه خودشو داره همه مثل هم نیستن

همینطوره

سلام جمعه 8 مهر 1401 ساعت 16:44

همسر من هم درست مثل شماست
نتیجه ی رفتارش این شده که دو تا دوست صمیمی نداریم
بهش میگم اگه بمیریم دو نفر پیدا نمیشه زیر تابوت ما را بگیرد

داشتن دوست صمیمی که باهاش رفت و امد خانوادگی داشته باشیم را من اصلا نمیپسندم من دوست صمیمی دارم اما اصلا رفت و امد خانوادگی نداریم ( این تظر شخصی من هست)بودن فامیل و خانواده کافیه فامیل هم در حدی که مزاحم هم نباشیم ...

یه دوست جمعه 8 مهر 1401 ساعت 16:41

سلام
اینکه بهت انگ افسردگی بزنن بده
یعنی اونا خودشون اوج شادی و نشاط
هستن …نه والا فقط میخان وقت بگذرونن و
تظاهر کنن
منم مثل شما هستم در حد چهار پنج ماه یکبار خوبه
بااین اوضاع مملکت واقعا دیگه بی معنیه…

سلام
میدونی من مخالف دور همی برای کسانیکه اینکار را دوست دارن نیستم خب دوست دارن برن ولی اونا هم باید بپذیرن که همه ادما مثل اونا نیستن و ابن معناش افسردگی یا بی احترامی نیست
لازم نیست غریبه باشن تا مثل اونا نباشن من اهل دورهمی و پیک نیک رفتن بخصوص خارج شهر نیستم اما خواهرم عاشقشه

ربولی حسن کور جمعه 8 مهر 1401 ساعت 14:14 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
من خیلی از دورهمی ها را فقط به خاطر بچه‌ها میرم!

سلام
میفهمم چی میگید یعنی کاش میتونستم بهشون بگم اقا من همتون را خیلی دوست دارم اما ادم دورهمی نیستم ولی اونا فکر میکنن من افسرده ام یا بهشون بی احترامی میکنم

اقو جمعه 8 مهر 1401 ساعت 14:03

حرف دل منو زدی

نمیتونم ادمهایی که علاقه زیادی به دورهمی های زیاد دارن درک کنم

. جمعه 8 مهر 1401 ساعت 13:54

مهم راحتی خودتون هست. ۵۰ درصدم باید بقیه مراعاتتون بکنن و اصرار نکنن تمام مهمونی‌هارو باشید.
ولی اگه مجبور به رفتن هستید، می‌تونید صمیمی نشید

شرایطم طوری نیست که نتونم صمیمی بشم و باز هم شرایطم طوری نیست که همه دورهمی ها رو بگم نمیام من فقط عید نوروز که یه روزشو دور هم جمع میشیم دوست دارم بقیه اش بنظرم هدر کردن وقت هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد