متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۷۶

از پست ۲۷۳ تا ۲۷۶ در همین مدت چناااااان هوا گرم شده که بیم ذوب و تبخیر و تصعید هست

.

یکی از همکاران از ابتدای شروع کرونا ...مبتلا شد به کرونای سال ۹۹ و یکماهی بیمارستان هم بستری بود از اون وقت تا الان همه انواع و اقسام کرونا رو که گرفته هیچ تااازه این وسط دو سه مدل ویروس هم که عرض اندامی کردن گرفته ۴ دوز هم واکسن زده یه هفته پیشم این ویروس تابستونی رو گرفته بچه ها بهش میگن  خانم فلانی یعنی همه ویروسا رو باید جذب کنی و بگیری وگرنه امتیاز اون مرحله رو از دست میدی 

میگه بابام گفته دیگه از دکتر و بیمارستان خبری نیست تو کلا بگیرت خوبه 

.

با دوستان روز جمعه رفتیم کوه و پیاده روی (کلا من ورزش کوهنوردی را دوست ندارم ) یعنی فکر کنم خدا وقتی ما رو می آفرید به یکدوممون جنبه نداد انقدددررررر پیاده روی کردیم که از خستگی سرمون یه ور میرفت پامون یه ور دیگه ...

.

همچنان دلهره حج مامان اینا رو دارم 

نظرات 3 + ارسال نظر
ویرگول یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 16:00 http://Haroz.blogsky.com

وووااااای من کلا از هر ورزشی فراریم نمی دونم چرا البته تازگیا اینطوری شدما
قبلنا چنان کوه رو می رفتم بالا که منو با بز می تونستی اشتباه بگیری پیاده روی هم روزی دو سه ساعت رو شاخ بود اما ااااااالان فقط بصورت چسبیده به کاناپه روزگار می گذردنم
ایشالا که بهترین اتفاق بیفته برای حج، نگران نباش

آخ آخ ویرگول اگر تو قبلا میرفتی ورزش الان نمیری من کلا نمیرفتم جز پیاده روی که اونم توفیق اجباریه که از مترو تا خونمون کلی پیاده راه هست ولی اخه بززززز
منم همچون یک کوالا یه کاناپه دارم خود بهشته
ایشالا خدا از دلت بشنوه

بلاگر یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 14:41

میگم شاید دارن روش مخفیانه آزمایش میکنن؟
دیدن بگیرش خوبه ، ضعیفه هم که هست ! (لبخند)
***
احتمالا با جوانها رفته بودی ، میخواستی نشون بدی چیزی ازشون کم نداری و شروع کردی به کوه نوردی محیرالقول !
میگم خوبه موتورت کلا نسوخت ! (لبخند)

احتمالا همینه
.
همینو بگو

ربولی حسن کور یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 13:55 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
اون خستگی که به جای خودش بدن درد روز بعدشو چکار کردین؟!

سلام
من یه راه حل دارم برای اینکار اونم خوردن قرص سرماخوردگی اینجور مواقع هست باور کنید خیلی جوابه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد