متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۷۱

امسال   تونستم دختر خاله ها و پسرخاله  رو در آنسوی مرزهای پرگهر ببینم  اخرین بار که همدیگه رو دیدیم سال ۹۸ درست یک روز قبل از اون اتفاقات ابان ماه بود و حتی اون روز هم نتونستم پسرخاله را ببینم چون اونها سال ۹۶ مهاجرت کردن با رفتن دختر خاله ها  و موقعیتی که ایجاد شد برای سفر تونستیم همدیگه را در کنار "فِلکِی شَرداری "*بلاد کفرملاقات کنیم و بسیار از خاطرات بچگی و بازی با دوچرخه و شنا توی استخر حیاط خونه پدری یاد کنیم ( همونیکه من در یک سالگی توش غرق شدم و توپی که باهاش بازی میکردم منو نجات داد وگرنه الان روحی بیش نبودم ) این وسط جای خالی یک نفر به شدت حس میشد و اون آرشیدا دختر کوچولوی خاطره بود هر چند حضانتش با خاطره هست اما اونو با خودش نیاورد تا ابتدا بتونه به کارهای اقامتی خودش سر و سامان کاملی بده و بعد آرشیدا را بیاره برای همیشه پیش خودش شیطنتهای سپهر آرمین و آیین حسابی خاطره را غصه دار نبودن دخترش میکرد بالاخره هم این شیطنتها کار دستشون داد و اول چانه آرمین شکست و ۱۰ تایی بخیه خورد و بعد هم پیشونی آیین شکست و اونم ۱۵ تایی بخیه خورد به قول باباشون اونها رو میتونن به عنوان مجروحین اوکراینی معرفی کنن فقط در رنگ پوست و چشم متفاوتند

.

عکس های زیادی از طبیعت اونجاها  گرفتم که سر فرصت  توی وبلاگ میگذارم اما توی پیج اینستاگرامم چندتایی را گذاشتم ...زبان معضل سختی برای من بود که بسیار دست و پا شکسته اونو بلد هستم در حد در و پنجره و سفید و سیاه برو و بیا 

.

بنظرم اصلا هم زبانشون خوب نیست چون شیرازی بلد نیستن 

.

*:اون فلکی شرداری= میدان شهرداری که نوشتم ورد زبانمون شده بود هرجا میخواستیم بریم خاطره میگفت از فلکی شرداری تا  اونجو (آنجا) 

.

متوجه شدم که اصلا دوست ندارم افتخار اینو بهشون بدم که توی کشورشون زندگی کنم ...

.

شب سال تحویل حافظیه در شرایط انفجار جمعیت بود 

.

خِلاص...سال نو هم مبارک باشه 


نظرات 5 + ارسال نظر
لیمو شنبه 11 تیر 1401 ساعت 12:56 https://lemonn.blogsky.com

آخی طفلیا توی مسافرت بخیه
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشن

ممنونم

یه دوست جمعه 19 فروردین 1401 ساعت 14:35

فقط اومدم سلامی عرض کنم و برات آرزوی موفقیت و آرامش در سال جدید بکنم خدا انشالله دسته گل مهندستو برات حفظ کنه با شادیهاش بخندی وبا موفقیتش دلگرم به آینده بشی موقع دعای بعد از نماز همیشه یاد شما وچند وبلاگ نویس دیگه میفتم واز خدا براتون گره گشایی در مشکلات و سلامتی میخام☺️☺️
پاینده باشید

سلام دوست عزیزم
صمیمانه و از ته دل ازتون ممنونم و من هم متقابلا همون دعاهای پر از خیر و شادی را برای شما از خدا خواهانم
خداوند عزیزان شما را هم براتون حفظ کنه

.. دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 10:06

بلاد کفر زیاده کدوم یکیشون رو رفته بودین

یه جای خیلی دور

شبنم یکشنبه 14 فروردین 1401 ساعت 08:45

سلام به به همیشه به سفر و شادی ان شاا... همیشه خوش و سالم و سرحال باشید
سوال؟؟!! یعنی واقعا آقا رضا تشریف آوردن و مجوز خروج دادن بهتون؟؟!!
آخه پس چرا این بشر بر نمی گرده سر خونه و زندگیش ؟؟!!
بخدا همین که وبلاگت رو باز می کنم همش دنبال این خبر ببخش دیگه اصلا نمی تونم از ذهنم دور کنم!!!

سلام ممنونم
شما هم همینطور

ربولی حسن کور چهارشنبه 10 فروردین 1401 ساعت 17:56 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
خوشحالم که سفر بهتون خوش گذشته

سلام
ممنونم آقای دکتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد