متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۶۹

چرا باید بریم باغ عمورضا من از عمو رضا و خانوادش خوشم نمیاد ..خوشم نمیاد چیه بدم میاد حالا انوقت چرا دورهمی عید راباید بزارن باغ اونا ...

نظرات 3 + ارسال نظر
شبنم پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 08:32




ان شاا... بهتون خوش بگذره


مرسی ایام پیش رو برای شما هم خوش باشه

شبنم چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 10:49

سلام نظر آقای دکتر محترم
ولی اصلا چرا شما باید برید مراسم فامیل آقا رضا وقتی که خود آقا رضا نیستن!!!!
نمی دونم من فقط دارم یک بعد از قضیه را می بینم قطعا صلاح خودتون در اون چیزیه که تصمیمتون هست

سلام
خب اینجا یه اشتباه بامزه اتفاق افتاده برای شما عمورضا عموی بزرگ من هستن که با رضا(پدر پسرم) همنام هستن
عمو رضا فامیل من هستن

ربولی حسن کور یکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت 09:10 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
کاملا درکتون میکنم اما مطمئنا افرادی اونجا هستن که میتونین چند ساعتی باهاشون خوش بگذرونین تا بودن در اونجا قابل تحمل بشه

سلام
چه حرف خوبی زدید از این دید بهش نگاه نکرده بودم درست میگید اونجا کسانی هستند که ارزششو دارن اون چند ساعت را تحمل کنم
مرسی ازتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد