متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۶۴

نون یوخه یه شیرینی  محلی شیرازی هستش که از قضا خیلی هم خوشمزست یادمه وقتی بچه بودم مادربزرگم توی خونه میپخت و انقدر ترد و نازک درستش میکرد که به قول مامانم توی دهان اب میشد امروز یکی از همکارا یه جعبه نون یوخه دارچین دار خوشمزه اورده و شیطونه میگه برم بزارمش تو کمدم و درشو سه قفله کنم و کلیدشم گم کنم تا دست کسی بهش نرسه 

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم شنبه 9 بهمن 1400 ساعت 12:02

ای وااای ای وااای ای وااای
چه خبری خدایا چقدر دعاکردیم که حال بابای تیلو خوب شه اصن چرا یهو اینجوری شد ای خدااا
حالم خیلی بده خدا صبر بده تیلو رو

الهی آمین

مریم شنبه 9 بهمن 1400 ساعت 09:03

سلام سارا از تیلو خبر نداری ؟ حال باباش خوب شد ؟ خودش خوبه ؟
خیلی وقته که صفحه اش آپدیت نشده نگرانش شدم گفتم شاید شما ازش خبری داشته باشی

سلام عزیزم
بیخبر نیستم متاسفانه ۴۰ روزه پدرشون را از دست دادن و نتونستن اپدیت کنن بلاگ را
خودشم که خب مطمئنا حال و روز مناسبی فعلا نداره بخاطر پدرشون

امیر حسام شنبه 25 دی 1400 ساعت 17:22 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام؛
من هم از این سوغاتی شما خوردم. تا حد زیاده روی...
خیلی هم خوشمزه هست.

سلام
اره واقعا خوشمزست

ربولی حسن کور شنبه 25 دی 1400 ساعت 13:58 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
عجب! خب خودتون هم درست کنین یا اگه میشه خرید بخرین!

سلام

تو خونه درست کردنش کار سختیه احتیاج به تنور نون سنتی داره ولی قابل خریدن هست

بلاگر شنبه 25 دی 1400 ساعت 13:10

یوخ به ترکی یعنی نه ، احتمالا اسمش برمیگرده به همین قضیه ، یعنی نه به کسی نمیدم ! (لبخند)

از این زاویه بهش نگا نکرده بودما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد