متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

متولد ۱۵ آذر 59

اینجا یک زن مینویسد

۲۶۳

امروز نه خسته بودم 

نه کار زیادی داشتم همون کارهای روتین خونه که همه انجام میدن 

غذا رو با سادگی هر چه تمامتر پختم ( خورشت کله گنجشکی و کته سفید) 

تنها کار اضافه ای که انجام دادم شستن لباسها و ملافه ها و تراس بود اونم که خب من نشستم ماشین شست در نتیجه نمیشه بهش گفت کار

اما 

اما 

انقدرررررر بی حوصله بودم  انقدر زیاد که حتی دلم نمیخواست حرف عادی بزنم و نزدم من عادت دارم موقع انجام کارهام زیر لب زمزمه میکنم اما حوصله اینکارم نداشتم اصلا دلم نمیخواست از تخت خواب بیرون بیام اما خوابم هم نمیومد یه مدل بی حوصله ای بودم ؛فقط نگاه کردن  حتی فکری هم توی ذهنم نبود و نیست تمام مسیر تا مزار بابا رو هم بدون هیچ حرفی به نمایشنامه مزخرف رادیو ماشین گوش دادم حتی حال اینکه سایه بان را بدم پایین تا افتاب مستقیم به چشمم نخوره نداشتم یه حال مزخرفی بودم امروز که نمیدونم چه حالی بود یا بهتره بگم هست گفتم بیام بنویسمش حتما بعضی از شماها هم اینجور شدید بدونید که یه نفر دیگه هم بهتون اضافه شد ....

نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 11:22 https://meslehichkass.blogsky.com/


این حال این روزها در من هر روز تکرار میشه

مرجان شنبه 25 دی 1400 ساعت 14:20

شاید ویروسی اومده باشه
منم چند روزه حالم گرفته اس نمیدونم‌چمه

ویروس حال گرفتگی
نشنیدم تا حالا
به قول دوستمون سعی کنید بهش پر و بال ندید

بلاگر شنبه 25 دی 1400 ساعت 13:07

یعنی حتی یک کلمه هم حرف نزدی؟
واو ... یه زن باشه همیشه اینجور باشه ، شاید در افکارم تجدید نظر کنم ! (لبخند)


تجدید نظر نکنید چون نیست این نوع حالات روحی و خرف نزدن عواقب خطرناک مالی برای همسران در پی داره
راهش فقط پاساژ درمانیه

امیر حسام پنج‌شنبه 23 دی 1400 ساعت 20:58 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام؛ بله. من فکر می کنم بی حوصلگی برای همه ماها در زمان هایی اتفاق میفته. بی حوصلگی تا حدی که آدم حوصله خودش را هم نداره...
به نظرم امّا نباید اجازه بدیم این حس و حال طولانی بشه. شاید بشه با یک دلخوشی کوچیک حالمون را عوض کنیم.

سلام درسته
حس یه مجسمه یا بهتر بگم یه ربات را دارم

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 23 دی 1400 ساعت 20:37 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
درکتون میکنم
و مسئله اینه که این روزها معمولا دیرتر هم میگذرند

سلام
همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد